Via Zagreb 2012


Kao i prošle godine i ovog novembra sam nekoliko dana provela u Zagrebu.
Opet sam srela neke divne osobe, s nekim sam već u stalnim kontaktima, a neke sam tek upoznala.


A prije puta kao i uvijek prvo je trebalo pripremiti biljke, reznice, sjeme...... i za kratko vrijeme jedan veliki kofer je bio pun.



Druženje je prošlo u prijatnoj atmosferi. Bilo je tu smijeha, viceva, ozbiljnih i cvjetnih tema.
Posebno me raduje da sam upoznala neka nova lica koja sam poznavala samo sa slika.

Hvala Medvjedu34 na dozvoli da mogu postaviti sliku koju je on postavio na forumu.

 Bilo je tu i dilanja........... sjeme koje sam ja ponijela, ali nisam uspjela odvojiti za druženje, donijet  će R. Sara na sljedeće druženje.

Kat.rea mi je donijela ogromnu biljku banane. Naravno toliku biljku bi bilo nemoguće transportirati preko granice, ali sliku niko ne gleda................


Banana je ipak našla svoje mjesto pod suncem, a ja sam uzela manju biljku koja je sretno s ostalim biljkama prešla granicu bez kontrole.

Jedini nedostatak druženja je bio da je jako brzo prošlo.

Još jednom jedno veliko hvala R Sari, Big mami koja u stvari uopšte nije big, Baki Bei, Andini, Kat.rei, Carol i Anibistrici koje su došle iz Zagorja zeleneg, Franjici koja je u žalosti ipak uspjela doći i manjini Medvjedu34 i Dr.Žislavu.

Pozivu Bee sam se i ovaj put, kao i prošle godine, rado odazvala. I ovaj put me oduševila svojim poznavanjem i izborom biljaka. I sad žalim što nisam imala mjesta za neke njene biljke koje će mi, nadam se, sačuvati do proljeća.
I dok su R.Sara i Baka Bea nakon zajedničkog razgledanja  vrta nestale u kući ja sam napravila još par fotografija.


Divne ciklame i trave.



Slikana bez blica barica mi izgleda fantastično....tajanstveno.



Vrijeme uz priču o biljkama u Beinom domu je brzo prošlo, čak prebrzo.
Još jednom veliko hvala Bei na gostoprimstvu.

I pored dužeg čekanja na granici i čestih kolona povratak kući je bio prijatan.
Evo i nekoliko fotki napravljenih tom prilikom.

Dio Alpa je pod snijegom.

A dio osunčan.


Svaki put se čudim kući na stijenama.



I nakon noćenja u Minhenu sam konačno stigla na cilj.
U koferu kojeg vučem su samo biljke dok je kofer s garderobom ostao u Minhenu i bit će transportovan nekom drugom prilikom.

Hvala svima na biljkama, a posebno jednoj osobi koja mi je poklonila jedno malo bogatstvo i koja, pretpostavljam, želi ostati anonimna.

Na stanici me je dočekao moj sin i ovjekovječio moj dolazak.
Iako ne volim slikanje evo jedne za kraj priče.


Još jednom hvala svima koji su mi uljepšali boravak u Zagrebu.


3 komentara:

  1. Retriver Sara

    ej draga, baš si lijepo opisala svoj put i druženje u zagrebu...i meni je bilo krasno, samo uvijek prekratko...puno neispričanih priča, nedovršenih razgovora i druženja ostalo je za sljedeći puta...
    hvala još jednom na lijepim stvarčicama koje si donijela u čarobnom kovčegu...
    radujem se i željno očekujem sljedeći susret...



    OdgovoriIzbriši
  2. drago mi je što ste se lijepo družili, mada mi je žao što nisam bliže pa da sam i ja mogla uživati s vama

    OdgovoriIzbriši
  3. Graga R. Sara ja se nadam da će naše druženje postati tradicionalno i da ću ja svake godine vuči jedan cvjetni kofer.....u oba pravca hahaha.
    Dobro došla Natalija, lijepo te je vidjeti ovdje. Moj muž planira već duže vrijeme godišnji odmor u tvojoj okolini, pa je moguće da se nas dvije ipak sretnemo.Ako ne u Zagrebu onda u Zadru . U svakom slučaju bi me susret jako radovao.
    I ne brini, Sara mi je poklonila traženu biljku (pročitala sam tvoju pp).

    OdgovoriIzbriši