Dolazi zima, pa ipak....



 

Uskoro nam dolazi zima.....Nadam se da ste obavili jesenje radove: pokupili sjeme, unijeli biljke, zaštitili korjenje ruža, pograbili lišće, očistili alat, posijali biljke koje trebaju hladni period......
Ako niste, još nije kasno za to.


Bez obzira što dolazak zime za mnoge znači odmor do februara, ja tu činjenicu ignorišem i dalje uživam u sjetvi, sadnji, ožiljavanju reznica i listova itd.

Ja jednostavno ne mogu da zamislim da 2-3 mjeseca ne radim ništa "cvjetno".

Nedavno sam dobila naručene listove Streptocarpusa: Black panther, Scharlotte, 2 različite sorte tamnoljubičastog i roza/žutog cvijeta. Sve sam posadila osim sorte (dijelova lista) koja ima roza/žuti cvijet.


Male Chiritice niču iz dijelova lista.


Kestenje je moje omiljeno voće, pa sam ga posijala direktno u baštu, a jedan sam ostavila i posijala u saksiju.
Prvo sam ga jedno vrijeme držala u mokroj papirnoj salveti,



i danas posadila u saksiju. Vidjet ćemo kako će dalje rasti.

Na isti način sam uradila i s sjemenkama bijele i roze Wisterie.



Sjemenke bijele Wisterie/lijevo su skoro sve proklijale za razliku od rozih/desno.


One će ostati još nekoliko dana zamotane u salveti.


Reznice Wisterie su takođe u zemlji i nadam se da će se bar po 1 ožiliti. Jedno veliko hvala  darovatelju iz Istre.

Trava Stipa arundinacea je lijepo nikla. Danas sam je rasadila u saksije i prvom prilikom će biti posađena u baštu.


Već je bio mrak kad sam to uradila, ali danas je bilo lijepo vrijeme, pa mi to nije smetalo.

Abutilon suntense je niknuo i takođe je presađen u veću saksiju.

Sjeme Echinacee "Hot papaya" koje sam pokupila s mojih biljaka je dobro klijalo.


Kad porastu trebale bi biti ovakve, a kakve će zbilja biti niko to ne zna.....samo neka ne budu roza.


Ostalo je još sjemena koje treba istrijebiti i pohraniti do sljedeće sjetve koja će uskoro početi.

Većina reznica Brugmansia je obrazovalo dugo korjenje.


Neke štrajkuju, ali to nije strašno, jer je ovo samo mali dio.
Ove s dugim korjenjem bi trebala posaditi, ali će to morati pričekati, jer nemam mjesta.


Zima nam dolazi, ali to ne znači da moramo čekati proljeće da bi se bavili najljepšim hobijem na svijetu.

Želim vam lijep početak sedmice.

Nema komentara:

Objavi komentar