Zima je došla











4 komentara:

  1. Retirver Sara
    ...kako je krasno vidjeti dva vrijedna mladića kako spremaju mamine biljke dok ona putuje svijetom...
    Draga, nadam se da si se odmorila od puta i sve dobro pregledala i da si zadovoljna sa stanjem koje si našla...

    OdgovoriIzbriši
  2. Zbilja je divano imati takvu djecu. Možda mi fali skromnosti, ali je to zbilja tako. Oni su radili, a muž je slikao, jer je imao manji op-zahvat.
    Sinoć sam došla i još nisam pregledala biljke u podrumu, ali sam sa žaljenjem morala konstatovati da mi reznice crvenog Acnistusa, koje sam stavila na ožiljavanje prije puta, ne izgledaju obećavajuće. Dovoljno je zanemariti ih par dana i one ti se odmah osvete.


    OdgovoriIzbriši
  3. Retriver sara

    od srca se nadam da će se reznice crvenog ljepotana oporaviti...

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja se nadam, a ako ne.....e onda ćemo ponoviti postupak.

    OdgovoriIzbriši