Jesen u mojoj bašti


Nakon 7 dana ljenčarenja u Zagrebu kući sam se vratila puna energije i novih planova.
Prvo sam počela s preuređenjem male bašte. Mnoge biljke su već povađene, nove posađene, neke posijane......radovi su tek počeli.


Svako godišnje doba je lijepo, pa tako i jesen.
Pa evo kako izgleda jesen u mojoj bašti.



Neke Echinacee su ocvale, a neke tek sad cvjetaju.







Goji je neumoran


Sjeme Echinacea

U velikoj bašti sam povadila mrkvu i cveklu. Nisam vjerovala da mrkva može biti ovolika bez ikakve prihrane. Prirodnog đubriva nemam, vještačko ne koristim, pa ipak


Uspjela sam sakupiti još sjemena Echinacea, Agastache i Verinica langifilia-e. 
Sutra se posao nastavlja.

Želim vam lijep vikend.




2 komentara:

  1. Retriver Sara

    osim cvijeća sada ćemo pomalo početi uživati u tvojem povrću...no, vratimo se cvijeću, zaista ti je bašta lijepo rascvjetana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga Sara. Cvijeće je za oči, a povrće za stomak...

    OdgovoriIzbriši