Rhodochiton - spremanje za zimu



 Prošle godine sam jednu saksiju s Rhodochitonima ostavila u podrum ne očekujući da će prezimiti.
Nisam ih orezala, jer nisam htjela gubiti vrijeme na nešto u šta od početka ne vjerujem.
Tokom zime sam ga samo malo zalila 2-3 puta i na proljeće me iznenadio svojim zrdavim "granama".
U proljeće sam ga orezala, ove godine je vrijedno cvjetao i sad je opet spreman za prezimljavanje.


Ovaj put sam odlučila sve veće saksije s Rhodochitonima unijeti u podrum.
Na nekima je lišće potpuno suho, ali su "grane" zdrave.


Ovako je to izgledalo nakon friziranja. Naravno ubrala sam čahure s sjemenom...sjetva će uskoro početi.

Na biljkama je bio još po neki cvijet.


I na kraju nekoliko sličica kako je kod mene izgledalo ovo ljeto.

Mlada biljka je imala podstanara.







I za kraj jedna "noćna".


Ja sam oduševljena ovom biljkom. Nadam se da se i vama sviđa.

Želim vam svako dobro.

2 komentara:

  1. Prekrasna biljka. Nisam je još vidijela, jer je kod nas nitko još nema...Je li trajnica? Vidijela sam da se razmnožava sjemenkama. Ako imaš koju sjemenku viška molila bi te u zamjenu za nešto moje...Ako je problem zaboravi...Pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla Kamelia, raduje me vidjeti te ovdje. Rhodochiton nije zimootporan, ali prezimljava u podrumu bez problema. Nije problem za sjeme, javi mi se na moju email adresu (desno na prozoru). Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši