Lišće, lišće i opet lišće


Juče nije padala kiša, pa smo ja i moj muž iskoristili dan za kupljenje suhog lišća. Uspjeli smo uraditi samo dio posla, jer je lišća puno više nego smo pretpostavljali.
Cijelu jesen nismo pokupili ni jedan jedini list. Čakali smo da svo opane, pa da ga onda u jednom danu pokupimo.





Uvijek se postavlja pitanje da li  lišće treba ukloniti ili ne. S jedne strane ono služi kao skrovište korisnim životinjama kao što su ježevi, s druge strane je idealno skrovište za štetočine i pogodno tlo za razne gljivice.
U svakom slučaju lišće treba ukloniti s travnjaka, jer prouzrokuje veliku štetu. Takođe se lišće mora ukloniti sa stazica, jer je mokro lišće jako klizavo, pa ne treba rizikovati.

Nakon 2 sata bašta je izgledala drugačije. Neću reći ljepše, ali je urađen posao.


Mokro lišće je teško grabiti, pa sam ga prvo pograbila na male hrpice, a onda prenijela na jedno mjesto gdje će, nadam se, korisne životinje naći zaštitu.



Rudbeckia triloba još uvijek cvjeta.


I ova ljubičica.


Arum italicum-u počinje sezona.


Nekoliko biljčica nevena još uvijek neće da prizna dolazak zime.


I na kraju ostala su još samo 2-3 cvijeta Echinacea. Ostali su već davno završili kako sjeme.


Danas sam trebala nastaviti posao, ali nisam, jer moj mlađi sin ima rođendan.

Bujrum


Želim vam lijep start u novu sedmicu.

2 komentara:

  1. Čestitke sinu za rođendan. Želim mu sve najbolje i da i dalje nastavi pomagati svojoj mami u njenom hobiju :)
    Volim jesenje lišće, bilo na hrpi, putu, travnjaku, svejedno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti draga Cemi. On mi zbilja često pomaže i na njega se uvijek mogu oslonuti. I ja volim jesen i šarenilo jesenskih boja. Nažalost taj dan nije bio sunčan, pa sve izgleda nekako sivo. Bez obzira na to ja sam uživala radeći. Nadam se da si ti uspjela sve biljke unijeti ili pripremiti za zimu. Pusa

    OdgovoriIzbriši