Unošenje Brugmansia / Anđeoskih trublji & Co


Već sam pisala o mom putovanju u Zagreb.....Prije nego sam krenula na svim vjestima su najavljivali pogoršanje vremena s niskim temperaturama. Moji sinovi su me ubjedili da se ne trebam brinuti za biljke i da će oni sve unijeti ako bude potrebno.

Prvi dan mog boravka u Zagrebu nazvao me moj sin i dao mi kompliment da sam pefektan organizator. Taj dan je cijeli dan padao snijeg i on i drugi sin su morali "na brzinu" unijeti sve biljke, nekih 200-tinjak saksija.
A zašto perfektan organizator? Pa zato što sam moj put organizovala baš kad ima najviše posla oko unošenja biljaka. Ja sam se tome dobro nasmijala, ali mislim da je u toj njegovoj šali bilo i dosta zbilje.

Moj muž, koji je imao jedan manji op-zahvat, je slikao dok su moji momci udarnički radili.
Temperatura se spustila na 2,1°C


Snijeg je zabijelio za kratko vrijeme


Moja Brugmansia "Pink perfektion" u cvatu


Za razliku od manjih velike saksije je bilo nemoguće unijeti, pa su biljke morali vaditi i onda u velikim najlonskim vrećama odnijeti u podrum.

Jedan sin je vukao biljku dok mu je drugi ašovom pomagao. I sve to na kiši pomiješanoj snijegom.....






Ovako je to izgledalo nakon unošenja.


U dijelu zajedničkog podruma gdje mi je prošle godine prezimio veliki broj biljaka je komšija smjestio brdo auto-guma.
Tako se moje Brugmansie gužvaju u drugom podrumu, ali i dalje predivno cvjetaju i mirišuuuuuu.....
Zvuči nevjerovatno, ali miris iz podruma dopire do stepeništa koje trenutno miriši fantastično.




Fuksije takođe i dalje cvjetaju u podrumu.




Jedan dio Rhodochitona. Drugi su još uvijek vani, na kuhinjskom prozoru.


I za kraj nekoliko, vjerujem, korisnih savjeta vezanih za prezimljavanje Brugmansia:

- ako vam biljke prezimljavaju u tamnoj i relativno hladnoj prostoriji dovoljno je da ih zalijete 2- 3 puta, ali vrlo malo, tek toliko da se korjen ne osuši

- biljke koje prezimljuju u svijetloj i nešto toplijoj prostoriji treba nešto češće zalijevati, jer se korjen brže suši

Želim vam lijep start u novu sedmicu.

2 komentara:

  1. Retriver Sara

    Drago mi je vidjeti ove mlade ljude kako s puno pažnje unose hrpetinu maminih tegli...a mama kafeniše s ekipom u Zg heheh...
    Kako ti je krasan Rhodochiton, ne mogu vjerovati kako je moćan...i fuksije iznenađujuće odlično djeluju za mjesec studeni, kako samo krasno cvatu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Sara, već sa ti rekla da se ja na moje muškarce uvijek mogu osloniti. Nekad malo rondaju, ali ni oni,a ni ja to ne uzimamo ozbiljno. Hvala na lijepim riječima, pusa.

    OdgovoriIzbriši