Kaktusi, iznosenje i mijenjanje zemlje


I opet , kao i svake godine, je doslo vrijeme da se iznose kaktusi.
Mnogima, pogotovo Epiphyllumima su saksije postale male, pa sam ih presadila u vece. Naravno usput sam im promjenila zemlju.


Iako su neku Epiphyllumi napupali ipak sam ih presadila. Koliko je je to dobro vidjet ce se uskoro.




I opet su dobili svoje mjesto.

Iz drugog ugla da se viede pupovi.



Juce sam pocela , ali nisam uspjela zavrsiti posao. Ostalo je jos 10-tak saksija, ali veliki dio posla je uradjen.

Moj kapitalac je jos u stepenistu, ali pun pupova. Iako se na slici ne vidi ogroman je.



Danas se otvorilo jos puno cvjetova. Danima imamo iznenadne pljuskove, pa ga ne mogu iznijeti vani.
Steta................




Danas sam presadila jos 2 Epiphylluma i upravo kad sam bila gotova pocela je da pada kisa. Nadam se da snazni pljusak nece otkinuti pupove na upravo iznesenom "Pinky-ju".
Ostali koji su jos na prozoru stepenista i u podrumu ce morati sacekati ljepse vrijeme.

Nema komentara:

Objavi komentar