Seoba hoste


Poslije silnih Brugmansia kojima sam promijenila zemlju, oziljenih reznica koje sam posadila i sjetve "uhvatio" me neki virus i sad odmaram.
Danas sam samo asistirala mm i sinu. Sin je izvadio jednu ogromnu hostu koja je bila izmedju hortenzije i plastenika. i kasnije je posadio u veliku bastu.

Inace za hoste u maloj basti nemam mjesta, a u velikoj ih pojedu puzevi. Prosla zima je bila jako hladna, pa puzeva skoro i nema.

Inace ova hosta ima prelijepe bijele cvjetove.
U maloj basti je ostala jos jedna ovolika, ali i ona ce se prvom prilikom seliti.

Malo je rano (par sati), ali ipak vec sad vam zelim lijep vikend.

4 komentara:

  1. Kako zdravo izgleda, odlična je. Ja ih nemam upravo zbog puževa, ali ne bih ni imala mjesta.
    Bravo za pomagače, a tebi želim brzo ozdravljenje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da budem iskrena ja i nisam neki poseban ljubitelj hosti. Mozda bas zato sto nemam mjesta za njih. Ova posuda u kojoj je hosta (na slici) je ogromna i u njoj se mijesa malter. Zbilja je tesko pretstaviti njenu velicinu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Retriver Sara

    Žao mi je što čujem da te uhvatio virus, nadam se da ćeš ubrzo ozdraviti. Bašte izgledaju divno, bujno, prepune raznih nijansi...irisi, ruže, hemerocalisi su jednostavno divni...i heuchere su ti lijepe onako na okupu. Moje pohvale za za sav tvoj trud koji ulažeš u svoje vrtove.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala draga Sara. Danas mi je bolje, ali se kod svakog najmanjeg napora preznojim (inace se nikad, bas nikad ne zonojim). U medjuvremenu su procvjetala 3 nova bozura, Delphyniumi, nekoliko irisa nana, ali o tom drugom prilikom. Najvaznije mi je da sam sredila Brugmansie. To mi je bio najveci posao. Posadjena ili presadjena je 51 Brugmansia. Ostalo je 5 reznica koje su u vodi jos nisu uspjele oziliti (iako su njoj citavu vjecnost) i 20-tak sijanaca.
    Sad mogu malo i lijencariti.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši