Pocelo je, pocelo


Zima se oduzila, proljece stiglo, ali kisovito i hladno. I poslije svakodnevne kise danas imamo pravo ljeto, za moj ukus danas je i prevruce.
Prije mog kratkog godisnjeg odmora pikirala sam paprike i paradajz.

A godisnji je bio, izuzev jedan dan, lijep, posebno spontani susret s Josipom i Alisom u Sarajevu.
Josipa i njeni ukucani su nas tako srdacno docekali, kao da se poznajemo godinama. Pokloni koje sam od nje dobila ce ukrasavati moju bastu i moj stan.
Alisa se zrtvovala i pridruzila nam se na kafi iako je taj dan imala zdravstvene probleme.
Jos jednom hvala obadvjema na kratkom, ali slatkom druzenju.

Iako sam se pomalo brinula za biljke moj sin je slijedio moje upute i sve sam zatekla u savrsenom redu.

Bijela bastenska orhideja je procvjetala.


Reznice Acnistus-a australis-a koje sam stavila na zakorjenjivanje se dobro drze. Inace su reznice (mlade) jako osjetljive.  Ponijela sam ih na put s namjerom da obradujem neke drage osobe, ali je pitanje hoce li prezivjeti.

Prilikom sredjivanja male baste sam jedan clematis slucajno odsjekla do korjena. Naravno nisam imala srca da ga bacim, pa sam male grancice stavila na oziljavanje.


Eremurus raste


Puno posla se uradilo. Iznajmli smo masinu za frezanje i pripremili zemlju za povrce.


Bijeli luk koji je ostao preko zime u zemlji. Jedan dio smo odvojili i ponovovo ga posadili.


U jesen smo posjekli 2 velika bora. Od stabala cemo napraviti (pokusati napraviti) terasu/podij za sjedenje.
Sada je ovaj dio baste ociscen, ostala su samo stabla.


A da bi se moglo raditi mora se i dobro jesti. Malo povrca, puno mesa......prava mjera za muske clanove.




I da ne pisem puno, tu su slike

Magnolija je konacno procvjetala



Trava je nedavno posijana i vec lijepo raste 




Ovako je to izgledalo u rano proljece



Preko ovih irisa su prosle godine marsirali majstori


Sad to izgleda ovako












Tu je i jedna jako neobicna gljiva.

 Ovaj zidic je na ulasku u bastu




Ovu biljku sam kupila prosle godine. Bila je u kombinaciji s travom i Heucherom.
Izgleda jako lijepo. Ako neko zna o kojoj se biljci radi jako bi me radovalo da mi napise njen naziv.



Ovih dana moram posaditi oziljene reznice Brugmansia i pikirati neke sijance.
Zemljom sam se naoruzala, fali mi samo volja.



Broj komentara: 6:

  1. Zbog takvog ručka i ja bih ti došla raditi :)
    Nisam ljubitelj mesa, ali to tako privlačno izgleda. Mogu misliti kakav je miris bio...
    Druženje je palo, baš mi je drago. Interesantno kako nas biljke spajaju.
    Prošle godine si imala majstore za izgovor. Zato sad očekujemo uživanje u tvojim baštama. Hajde, na posao! Vrijeme je idealno.
    (Nadam se da nema alergije.)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bujrum Cemi u svako doba. Neces trebati nista raditi, samo ti dodji. Kad dodjes u Minhen samo produzis do mene. Kako bi to bilo lijepo
    Ni ja nisam ljubitelj mesa. Taj dan cak nisam ni isla s mojim muskarcima u bastu,jer sam imala neke druge obaveze. Ja sam im jelo samo pripremila, a oni su ga kuhali i naravno na moju molbu napravili nekoliko snimaka.
    A sto se tice mirisa
    http://i383.photobucket.com/albums/oo271/nochtocak/DSC02171.jpg
    Mirise li lijepo?
    A za alergiju me bolje ne pitaj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ohoo,vi ste bili pravo vrijedni ovih dana!Svašta ste odradili..Taj ručak miriše do Sarajeva!Što se druženja tiče,jako mi je žao što je sve bilo kratko i iznenada,žao mi je što nije bilo bar malo duže.Ipak,sretna sam da sam te napokon i "zvanično" upoznala.Biljke nas spoje,dobro si rekla,Cemi,spoje nas i osnuju prijateljstvo.Ništa čovijeku ne bude prepreka za takav jedan sastanak,pa čak ni bolesti ni boli.Nadam se da ovo neće biti prvo i posljednje sastajanje.Nadam se da će ih biti još,trebaš vidjeti moju baštu :D Draga Cemi nadam se da ćemo se i mi upoznati ,jednom "zvanično"..Valjda bude neke sudbine za takvo jedno zajedničko druženje svih nas skupa! :)))
    Alisa..

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Alisa, vazno je da sam upoznala tebe i jedan dio tvoje divne familije. Meni je to proslo nekako kao u snu, ne znam ni sta smo pricale: malo o cvijecu, malo o sjemenkama....
    Tvoja kcerka L. je bila tako slatka, ona nam je na netu trazila biljke, jer sam ja govorila njemacke nazive, pa nam je ona trazila slike. Bit ce to jednom prava cvjecarka, na mamu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Da,baš kao u snu je sve proletilo.Baš je bilo kratko,ali jedno divno druženje.Imaš pusu od moje L.Nadam se da ćeš upoznati i ostatak moje porodice,moju stariju kćer.Ona se već bacila na majku i sa mnom sije i sadi biljke.Nadam se da će i L. krenuti našim stopama..Drugi put planiraj malo duže ostati..
    p.s. ona gljiva čudna,je jestiva,smrčak se zove.
    Velika pusa za tebe od nas! :)
    Alisa

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je sve bilo na brzinu i s obzirom da smo ja i mm stigli u Sarajevo u kasno poslijepodne ipak smo se na brzinu uspjeli organizirati.
    Drugi put ce, ako Bog da, biti duze, bat za 1 sat hahahahaha.
    A mozda prije dodjes ti kod mene, ko zna.
    Hvala za identifikaciju gljive, ali ja se ipak ne bi usudila pojesti je. Tu sam totalno plasljiva.
    I ja vama saljem pusu.

    OdgovoriIzbriši