Seoba biljaka



Juce sam preselila nekoliko Echinacea, Heuchera, Hemerocallisa, Perovskiu itd. iz dijela gdje ce od sad biti samo povrce.
Ja sam pristalica odvojene sadnje cvjeca i povrca. Naravno kadifice, neveni i ostale ljetnice i dalje sijem u povrtnjak, ali trajnice ce biti u drugom dijelu baste gdje cu pokusati (mozda ce ostati samo na pokusaju) napraviti najbolju kombinaciju biljaka.

Neke trajnice ce biti do povrca, kao npr ovi irisi.



Ovih dana je hladno iako sunce grije.
Svi se radujemo proljecu, jer nam biljke rastu, a s njima i korov. Tesko je sve to redovno drzati pod kontrolom.


Zato nekad pokazem samo cvijece da se ne vidi toliki korov.
Ovako izgleda puno bolje.



Geranium, naziv na zalost ne znam.



I niska sorta, naziv takodje nepoznat.


Ova dio treba potpuno preurediti.



Festuca je opet procvjetala. Kamenjar mi je vec upropastila, pa sad to i nije tako strasno.


Moj "stari" kamenjar trenutno izgleda ovako - katastrofalno.
To vise nije toliko vazno, jer je u izradi novi u kojem vise nece biti posadjena niti jedna travkica.


Ribizle (nisam sigurna da se na bosanskom tako zovu) su vec velike.


Ostrvo Hemerocallisa od prosle godine sad izgleda ovako. U jesen je prosireno, jer mi treba mjesta za moje sijance.


U maloj basti trava se lijepo oporavila.


I clematisi su poceli s cvjetanjem.


Ovaj je izrastao visoko.


Ovaj kaktus je kupljen kao "Pinky". Prvo nije pink, a drugo izgleda kao da je uradjen u Photoshopu.
Cvijet je svakim danom sve tamniji i danas je tamno-crveni i ogroman je.
Slika je napravljena prije nekoliko dana.


Toliko za danas.

Broj komentara: 5:

  1. Prvo, ribizle su i kod nas ribizle :)
    Drugo, imaćeš polje irisa kako se fino šire. I odlično izgledaju. Oni žuti te čekaju, trenutno imaju pupoljke. Ali imaju sitniji cvijet (nisam ni ja znala), mislim da je iris pseudacorus. I našla sam novi, iris graminea. Tako su zanimljive boje.
    Hemerokalisi se odlično šire. Meni je u životu jedan od onog sjemena. Čak je pustio još jednu stabljiku. A i procvjetaće nekad.
    Budleja koja mi je prošle godine cvjetala (ona od tvojih reznica), nije preživjela. Znaš da smo imali veliko pretumbavanje jesenas, pa joj to vjerovatno nije pasalo. Ali su zato preživjele tri malene kod vikendice. Bile su zarasle u travu, nisam dugo bila tamo. Oplijevila sam ih, malo okopala, sad se nadam da će krenuti. Bitno je da su žive. Jednu sam prenijela sebi kući. Ovo joj vrijeme pogoduje. Mislim da će se primiti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Glupo zvuci kad pitam za ribizle, stice se utisak da sam, ne daj Boze, zaboravila maternji jezik, a tek sam 19 god. ovdje. Radi se o tome da sam nekad znala samo za one sitne crvene ribizle, drugih sorti onda nije bilo. E sad ovdje te zute velike ili crne (imam i njih) imaju razlicite nazive, pa sam mislila da je tako mozda i kod nas.
    Radujem se jako irisima, pogotovo sto su sorte iz prirode.
    I meni su budleje (one ogromne)po prvi put skoro sve smrzle. U jesen sam ih, kako se preporucuje, skratila za 1/3, u proljece opet odrezala jedan dio i bas me iznenadilo da su im skoro sve grane suhe. Ostatak moram odrezati, nisam to jos stigla. Uglavnom skroz nisko im rastu nove grane. Ne treba da brines, bit ce reznica. Cudno je da su mi 2 manje sasvim normalne, a ove ogromne nastradale. Ovo pisem o Black Night, bijela roza i pink su sasvim normalno podnijele zimu.
    Zao mi je da ti nije uspjela sjetva Hemerocallisa. Kako je to cudno. Uspijes uzgojiti biljke kojima je klijanje puno komplikovanije, a onda se omakne kod jednostavnijih. Meni je nekoliko sijanaca propalo u plasteniku, jer im je bilo prevlazno. Ja nekako imam osjecaj da im je zemlja presuha, pa zalijem i tako sam ih unistila. Ipak ih je ostalo dovoljno.
    Laptop me opet zeza, zato kasnim s ovim odgovorom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zima nam je bila dosta jaka i duga, dobro su biljke i preživjele ikako.
    Pored ribizli, ima ovdje i ogrozd. Ne vidim dobro na tvojoj slici o čemu je riječ. Ogrozd ima veće bobice i čupave su u ovoj sad fazi. A ima i josta. Ribizle gajimo i jedemo od malena, ali jostu i ogrozd tek sad imam, pa se nadam da ću znati i tačniju razliku između njih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas ti hvala na informaciji. Ja sam cula za ogrozd, ali ne znam kako izgleda. Za jostu nisam nikad cula.
    Ja imam pored tradicionalnih ribizli (one su mi najukusnije,valjda sto me podsjecaju na neko proslo vrijeme), ove krupne zuto/zelene (i one su mi ukusne) i tamne (skoro crne). Ove tamne mm voli, a meni imaju nesto u okusu sto mi jako smeta. Jednom sam ih probala i nikad vise.
    To i maline su jedino voce koje ne volim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tih "beeri" ima puno vrsta. Ko će ih sve znati i imati!? Meni je drago što moja djeca sve to vole, pa nabavljam jer im je interesantnije kad sami beru. Ja ne jedem trešnje i višnje, za razliku od ostatka moje porodice koji uživaju u njima.

    OdgovoriIzbriši