Rhodochiton


Vec sam pisala o ovoj lijepoj biljci

http://cvjetnaoaza.blogspot.de/search/label/Penja%C4%8Dice

i jako me raduje da mogu iz iskustva tvrditi da Rhodochiton nije jednogodisnja, nego visegodisnja biljka.


Moj proslogodisnji Rhodochiton je prezimio u podrumu. Zalila sam ga 2-3 puta tokom zime i za divno cudo prezivio je.
Iako su sve "grane" zdrave i pune soka ja sam odrezala 2/3 tih grana. Jedino sto se osusilo su listovi.
U principu sam mogla samo otkinuti suhe listove.

Ovako je izgledala biljka nakon iznosenja iz podruma, cak je imala jedan novi cvjetic.



I poslije sisanja


Ja sam u proljece 2 puta sijala Rhodochiton. Iako znam da je sjeme frisko ipak sam htjela da testiram klijavost.
I evo rezultata. Sad imam "more" Rhodochitona.



Za sve one koji nemaju srece sa sjetvoom, evo jedan savjet.

Obicne posudice za jogurt s plasticnim, providnim poklopcem su idealne za sjetvu sjemena koje klija na svjetlosti.
Znaci posudicu probusiti, napiniti zemljom, poredati sjemenkice, postpricati i zatvoriti.
Vrlo vazno je posudicu redovno otvarati radi provjetravanja, svaki dan minimalno 15 minuta i rezulatat nece izostati.
 Na slici je prikazana sjetva jedne druge biljke, ali postupak je isti.



Sretno


Nema komentara:

Objavi komentar