Rascvjetana oaza


Danas je bio divan dan za radove u basti.
Sredila sam jedan dio baste koji je bio obrastao u korovu, posadila nekoliko mocvarnih hibiskusa i zalilabiljke koje sam posadila prosle sedmice.
Obe baste trenutno izgledaju lijepo, a uskoro ce izgledati jos ljepse.


Ipak slike govore vise od rijeci.


































Ovu sam morala cuvati, jer sam htjela da se vidi ovaj zuti dio cvijeta. Nakon slikanja smo ih povezali.















Zelim vam lijep start u novu sedmicu.

4 komentara:

  1. Slike su sve rekle...ali ja moram reći da su irisi divni.
    Moja malena inkarvilica je prezimila vani. I taman kad sam pomislila da se smrzla, istruhla ili šta već, ona se pojavila. Ima dva malena listića koji se dobro drže i rastu. Sunca ima do podne, pa se nadam da joj je to dosta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Irisi jos nisu svi procvjetali - nana, hollandica i sibirica.
    Zao mi je sto u maloj basti nemam vise mjesta za njih. Zato sam ih morala saditi u veliku bastu, pa se sve bojim da cu im propustiti cvjetanje. Drago mi je za tvoju vrtnu gloxiniu. Moje trenutno cvjetaju.
    Ne znam jesi li mi pisala na cvijetu. Ja se ne mogu ulogovati, pa tako ni procitati postu. Zato mi pisi na moju e-mail adresu "apropo" godisnjeg odmora tvog brata.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja,sve je predivno!!
    Imaš odgovor na cvijetu,tamo gdje si tražila pomoć za pristup na forum.Pokušaj na onaj način ako ne uspije onda ču tu na biljnom poslati drugi..Pusaa Alisa..

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Alisa, hvala ti puno na tvom trudu. Kako je lijepo kad neko ima prijatelje koji su spremni odmah da pomognu. Admin je to sredio. Dao mi je novu lozinku da se mogu prijaviti i ja sam je samo promjenila. Kad obrisem cookis moram se svugdje ponovo ulogovati, a imam ja toga jako puno (oko 15-20) razlicitih nickova za forume, uzgajivace (kod kojih sam kupac) itd.
    Hvala jos jednom. Pusa

    OdgovoriIzbriši