Zna li neko?

Prošle godine sam sijala "Havajansku drvenu ružu" - Argyreia nervosa i lijepo je nikla.
Pored nje je nikla još jedna biljka penjačica i sad već lijepo izgleda.
Problem je što ja nemam pojma šta je niklo. Listovi biljke su slični listovima Passiflore, ali ja Passifloru nisam sijala i mislim da je to ipak nešto drugo.

Znam da među čitačima ima i specijalista za egzotične biljke, pa ako neko zna o kojoj se biljci radi, radovalo bi me da mi pomogne oko identifikacije.

Umjesto uz ljestvica biljka se "penje" uz ocvalu stabljiku Yucce.

Evo slika. Ovako izgleda lišće.



Biljka raste prilično brzo, pa je već preko 2 m visoka.


I dalje raste....i raste....i raste...



A sad idem u "nove radne pobjede".

Želim vam lijep vikend.

Tajna je otkrivena. Biljka se zove Meremmia tuberosa.

4 komentara:

  1. Zar zbilja niko ne zna koje je ovo čudo?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mak, divno je kod tebe!
    Prolistala sam tek mali dio a jezik mi već sad visi do poda, srce kuca jače od silnog uzbuđenja gledajući predivne biljke, mnoštvo boja i oblika....

    Probaj biljkicu staviti na indentifikaciju u cvijet info forum ( ako već nisi ).
    Veliki naklon, skidam kapu do poda!

    OdgovoriIzbriši
  3. HURAAAA!
    Pa ja sam konačno nešto uspješno spetljala i stavila komentar!!
    E, sad ću te još češće pratiti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa ja tek sad vidim tvoj komentar sunceeee.
    Raduje me da si navratila i hvala na lijepim riječima.

    OdgovoriIzbriši