Adenium obesum

Zima nam se približava, uskoro će unošenje biljaka.
Neke trajnice sam posijala i obezbijedila se za sljedeću godinu.
Neke ću još posijati i poslije toga nastupa onaj "mirni" period koji provedemo u iščekivanju proljeća.

I da mi taj period bude interesantniji odlučila sam opet posijati Adeniume. Moj prošli pokušaj nije donio željene rezultate. Sjeme je skoro 100% klijalo, ali je moja njega zatajila, pa sam ostatak sjemena (naručila sam nešto više) podijelila.

Ovaj put sam naručila 4 sorte:

1. Adenium obesum "Twister" - cvijet je bijel s pink uzdužnim prugama

2. Adenium obesum "Yellow Sweet" - dupli cvijet žuto/roza boje (roza boja je malo vidna)

3. Adenium obesum "Jarean tong" - dupli cvijet žuto/pink boje

4. Adenium obesum "Ruddy" - dupli crveni cvijet

Naravno slike ovih ljepotana imam, ali ih ne smijem postaviti na blogu, jer nisu moje.
Ako neko želi da ih vidi rado ću mu ih e-mailom poslati.

Primjetila sam da su sjemenke nešto veće od onih prošlih i izgledaju jako zdravo.
Bit ću zadovoljno i ako im klijavost bude kao kod prošlih.

Jako sam nestrpljiva i jedva čekam da krenem sa sjetvom, a to će biti za 10-tak dana.

Samim pogledom na sjeme me počinju svrbiti prsti.


Do sjetve moram uraditi još puno posla u bašti, a onda počinje sjetva.

Želim vam lijepu sedmicu.

3 komentara:

  1. svaka čast.vrijedna kao i uvijek prava pčelica.sve ti je predivno.pozdrav iz toplog sarajeva

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka čast na strpljenju. Ja ne bih mogla čekati sa sijanjem toliko dugo.
    Vjerujem da će sve biti dobro. Sjemenke izgledaju odlično, a ti znaš ugoditi biljčicama.

    OdgovoriIzbriši
  3. E da sam ja toliko vrijedna ne bi bilo toliko neobavljenog posla kojeg tek treba uraditi. Ali ne može se stići na sve strane. U svakom slučaju hvala ti Majdo na lijepim riječima.
    Cemi ne preostaje mi ništa drugo nego da pričekam dok ne sredim neke prioritetne stvari, pa tek onda dolaze Adeniumi na red.
    Sjeme izgleda zbilja tako zdravo (na slici se to i ne vidi), a nije ni čudo, jer je stiglo sa "izvora" tj. Tajlanda.

    OdgovoriIzbriši