2 radna dana


Radovi koje sam planirala obaviti u maloj bašti sam odgodila i vikend provela sređivajući veliku baštu. Puno posla se nagomilalo zbog moje alergije, koja se uvijek pogorša kad je vani jako toplo.
Sad je hladnije i ja mogu bez straha raditi. I baš sam uživala.

Juče sam prvo izvadila 3 biljke Solanum capsicastrum. Jednu sam ostavila u bašti, jer zbilja ne znam ni kud s ove 3.
Slike su pravljene na kraju radova, tj. kad je već padao mrak, pa su lošeg kvaliteta.
Ja još uvijek slikam s malim foto-aparatom, jer mi je praktičniji.
Jako lijepo su narasle, pune su plodova i još uvijek cvjetaju.



Ostrvo Hemerocallisa sam oplijevla i sasvim sam zadovoljna kako rastu. Mm je proširio ostrvo za nove biljke (sijance) koje treba još posaditi.




2 različita acera koji su 2 godine bili u saksiji sam konačno presadila u baštu.


Danas sam tj. mm povadio sve jorgovane iz male bašte. Posao smo nastavili u velikoj b.


Ovako je to izgledalo........kaos na sve strane.


Nadam se da će se i ruže vremenom oporaviti. Nisu se više ni vidjele od jorgovana.

Vikend je bio radan. Puno se toga uradilo, ali mi preostaje još puno posla.

I na kraju da vam pokažem moje napupale brugmansie.







Ovo je bio samo jedan dio. Molim Boga da ne bude mraza. Sutra ili prekosutra ću ih ipak morati unijeti.
Želim vam lijep početak sedmice.

Broj komentara: 6:

  1. Koji ste rusvaj napravili!
    Sad se mislim da li uopće da sadim jorgovan. Proljetos sam ga posadila, ali je jadničak svašta proživio prije tog pa mi se nije primio. A bio je onaj sa velikim tamno ljubičastim cvjetovima. Sad nisam sigurna da li ga želim. Jer i moja prva komšinica hoće svoj da čupa. Problem je kako se izboriti sa onim malenim koji stalno niču.
    Ostrvo ti je prelijepo. Ne mogu dočekati da počne cvjetati.
    Kod nas je zadnja dva jutra strašno hladno, djeca misle da je snijeg pao. Ja sam završila sva pomjeranja, prenošenja i sl. Konačno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam šta da ti kažem za jorgovan. Kod mene su ovdje bile 3 vrste - 6 velikih. Pošto su nenormalno brzo rasli morala sam ih šišati. Rezultat je bio da nsu cvjetali. Znači morala sam ih ili pustiti da rastu da bi cvjetali ili izvaditi. Uz to su mi skoro skroz uništili ruže, a peonie su bile u hladu. Sad su posađeni u veliku baštu i opet ću ih imati. Prošle godine sam propustila da uslikam moje druge jorgovane (isto syringa vulgaris), ali o tom - po tom.
    Ovdje je danas bio sunčan dan. Biljke skupljaju još malo sunca.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga mak, lijepo je susresti, bar preko net-a, istomišljenike, zaljubljenike u cvijeće i biljke općenito, ma jednom riječju ljude- u pravom smislu riječi!

    Bili ste jako vrijedni, a vjerujem i umorni, ali sam isto tako uvjerena da ste bili zadovoljni i sretni učinjenim rezultatima; naročito Vi ili ti!

    Kod mene je već prošli tjedan bio dva dana za redom dosta jaki mraz, tako da mi je ofurio sve što nije bilo u zaklonu ili uz kuću, no to su samo brugmansije i močvarni hibiskusi. Oboje imam prvi puta, nadam se samo da će mi se na proljeće brugmansije oporaviti (samo im je lišće uvenuto koje ionako preko zime otpadne, a močvarni hibiskusi i tako nestanu preko zime...).

    Ja sam isto mislila da neću moći sve skloniti ali za cvijeće se uvijek nađe vremena i energije!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga sunceeee, mi zaljubljenici u cvijeće smo uglavnom na "ti", pa se nadam da se i ti slažeš s tim. Tačno je da sam puno radila, ali zbilja sam i uživala. Ostalo mi je samo da smjestim fuksije i sredim cvijetnjak. Sljedeći vikend bi trebao biti sunčan, pa ću i to nadam se srediti, a vikend poslije tog bi trebala biti u Zagrebu. Naravno ako nešto nepredviđeno ne iskrsne.
    Tvojim brugmansijama neće biti ništa. Moje reznice su prošle godine ostale vani nekoliko dana. Bilo je mraza, ali njima nije bilo ništa. U pravu si, lišće će ionako opasti, prije ili kasnije.
    Drago mi je da si navratila.

    OdgovoriIzbriši
  5. ajme koji krš, ali tako izgleda kod svih nas kada obavljamo slične poslove...bitno je da su krajnji rezultati fenomenalni kao što se vidi na tvojim fotkama. Zamisli samo kada procvjetaju svi ti hemerocalisi.
    reci, jel tvoj solanum napaduju one sitne bijele mušice? Cijelo sam ljeto vodila borbu s njima, riješila ih se, a sada su se opet pojavile na njemu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Moji solanumi su bili u bašti i ništa ih nije napadalo. Da budem iskrena nisam ih ni kontrolisala. Jednu biljku sam poklonila, 1 je u plasteniku, 1 u stanu, a jednu sam ostavila u bašti da se smrzne, jer nemam kud s njom. Ni na jednoj od ovih biljaka nisam primjetila da ima mušice. Inače izgledaju jako zdravo.
    A krš, ko`krš. Tako to izgleda kad se posao uvjek pomjera umjesto za sutra, za prekosutra....

    OdgovoriIzbriši