Olakšanje


Kao što znate početkom godine sam imala u ponudi nekoliko sorti Ecinacea.
Sjeme sam naručila iz Kanade od prodavača koji se već duže vrijeme bavi njegovom prodajom.


Već početkom godine sam ih posijala i nedavno je procvjetala prva biljka od tog sjemena.
Bila sam jako razočarana kad sam vidjela da je cvijet roza (inače cvijet je ogroman) iako je trebao biti crven.
Šok koji sam tad doživjela je neopisiv.
Moja prva misao je bila: "šta da kažem biljkoljupcima, koji su to sjeme kupili od mene?"
Mnogo sjemena sam i poklonila, neke drage ljude obradovala, a sad ovaj šok.

Odmah sam kontaktirala neke kupce i obavjestila ih o tome. Poslije prvog šoka sam se malo smirila i odlučila sačekati da vidim kako će reagovati prodavač.

Naraavno odmah sam ga kontaktirala i on me je "smirio".
Napisao je da se prodajom sjemena Echinacea bavi već 4 godine i da nije imao reklamacija, da je moguće da se njegove "majke-biljke" ukrste s nekom drugom sortom, ali da je to rijedak slučaj.
Još uvijek ima u ponudi puno divnih vrsta........

Moja ideja je bila da ponudim ljubiteljima cvijeća po relativno prihvatljivim cijenama vrste koje oni nisu u mogućnosti da nabave.
Imala sam veliko povjerenje u firme koje prodaju sjeme.

Sjeme koje ja imam (a imam ga more...) tj. koje dobijem od mojih biljaka obično poklanjam.

I pored jedne neodgovarajuće boje cvijeta ipak sam optimistična da će druge biljke ipak procvjetati u odgovarajućoj boji.

Zato sam prodaju obustavila dok ne vidim kako će cvjetati ostale biljke.

Ostale pojedinosti ću riješiti s kupcima ličnim kontaktom.

Sad idem u baštu da provjerim je li još neka biljka procvjetala. Ipak sam optimistična.

Želim vam lijepo nedeljno poslijepodne.

Broj komentara: 6:

  1. Kao što znaš i kod mene su procvale dvije roze od tog istog prodavača. Nisam sigurna ali mislim da je jedna morala biti dupla bijela.Ti si me sada malo utješila.Vidjela sam baš večeras da je opet počeo prodaju ali ne bih se više usudila poručivati od njega.
    Vidjećemo iduće godine .

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam draga Josipa. I ja sam se malo utješila. Čitala sam komentare za njegovo sjeme i svi su pozitivni. Pokrenut ću ovih dana temu na njemačkim forumima, pa ću vidjeti kakvo iskustvo imaju drugi. O tome ću naravno i ovdje pisati.
    Ostaje nam samo da se nadamo.

    OdgovoriIzbriši
  3. U ljeto će se sve naše dileme riješiti.Ja jesam poručila dosta rozih ali duplih echinacea (pink poodle. gum drop, crambery cupcake i još neke ) pa je moguće da će dvije jednostavne koje su mi procvale iduće godine biti duple.
    Dopel Decker mi je takođe tek nakon druge godine počela dobivati kapicu na glavi. Problem je što sam posijala sigurno petnaestak različitih i ni jedna nema usko lišće .Dosta novih vrsta koje su cvjetale ljetos kod mene a kupljene su kao biljke imaju usko i duguljasto lišće .Npr marmelade ,hot papaya,
    Imaš li ti ijednu sa uskim lišćem. Ove godine sam posadila Irresistible,Strawberry Shortcake,, Hot Summer, Sumer Salsa ,i još neke da ne nabrajam i sve su sa uskim lišćem.

    Baš me zanima ima li tamo neko sa foruma neko iskustva sa njegovim biljkama. Ako ne ja ti ćemo u ljeto imati veeeeliko iskustvo o kompletnom uzgoju kao i prodavačima.
    Nada umire zadnja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Retriver Sara

    Žao mi je drage moje što je došlo do takve zbrke, mogu si misliti makk kako se osjećaš...ipak je to respektabilna firma. Vjerujem da će svi oni koji su kupili sjeme od tebe imati razumijevanja za tu situaciju, a za one kojima je sjeme poklonjeno vrijedi ona poslovica, da se poklonjenom konju ne gleda u zube.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nema problema Mak ako bude i u mene roza.Nisi ti kriva.U mene ima usko lišće,a cvijet iduće godine očekujem jer sam kasno sijala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam drage moje na komentarima i razumijevanju. Kod mene neke biljke, kao ova što je procvjetala, imaju jako velike listove. Neke imaju uže, ali ne znam je li to zato što su biljke "mlađe". Naime sijala sam ih u nekoliko navrata, pa više ne znam koja je iz koje ture. E. Paradoxa ima jako uske listove, ali ona je svakako kupljena kod drugog prodavača.
    U svakom slučaju nikome od onih koji su kupili sjeme, a procvjetaju im "pogrešne biljke" neću ostati dužna.
    Da samo znate kako me je ovo razočaralo.
    Imala sam najbolju namjeru, a ono...

    Ipak kako je Josipa napisala:
    "NADA POSLJEDNJA UMIRE"

    Cure drage, opet sam natečena, opet me uhvatila alergija. Planirala sam put do Zagreba i nadam se da ću to konačno ostvariti, pa makar to bilo i samo na 2 dana. Sljedeću sedmicu imam godišnji. Sad sam na bolivanju, koristim antialergikum, antihistaminikum i kortizon kremu.
    Nadam se najboljem.

    OdgovoriIzbriši