Via Zagreb


Svako planirano putovanje ove godine mi je doslovno izmaklo. Sljedeću sedmicu imam godišnji odmor i "na brzaka" sam donijela odluku da ga provedem u Zagrebu. Posjetiti rodicu, vidjeti drage ljude s kojima razmjenjujem poruke ili ih vidim na susretima forumašica su dovoljan razlog da krenem na put.

I naravno dok sam obznanila svoju ideju moja alergija se aktivirala.
Polako počinjem biti sujevjerna.......ali ne, ne...nisam sujevjerna.
Alergija se polako povlači i ja sutra počinjem pakovanje kofera.
Kad ću krenuti zavisi od izgleda moga lica, ali nek` su koferi spremni,

Iskoristit ću priliku i ponijeti naručene reznice, biljke i sjeme. Moram samo paziti da mi to ne oteža moje tegobe.

Bez obzira na sve prepreke radujem se susretu....

Slike napravljene prije 4 dana.


2 komentara:

  1. Drago mi je da se alergija povlači.
    Sretan ti put i lijepo se provedi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Cemi. Danas mi lice izgleda sasvim u redu, jedino je koža gruba, valjda od kortizon-kreme.
    Najvažnije je da je raspoloženje u redu.

    OdgovoriIzbriši