Zagrebačko druženje


HVALA PREDIVNOJ ZAGREBAČKOJ CVJETNOJ EKIPI

Prošle su već 2 sedmice od mog boravka u Zagrebu.
I šta napisati, kako opisati susret s predivnim osobama, kako opisati osjećaje?
Jedan predivan susret za koji se ne mogu naći prave riječi.

Još jednom jedno veliko HVALA svima koji su došli na druženje:

- R. Sari
- Baki Bei
- Kontesi
- Proljeću
- Shashi
- Nati
- Tatjani Bajčić
- Skitnici
- Andini
- Gospinoj travi
- FranjiciZG
- Lorica10
- Kikach
- mami od Kikach

Nadam se da nisam nikog izostavila.

Veoma sam zahvalna Sari koja me je vozila po Zagrebu, nazivala me skoro svaki dan, bila moja veza sa svijetom, jer nisam imala internet.
Sara hvala ti i za poklon i za ispraćaj na zagrebačkoj autobuskoj stanici.

Druženje je bilo i prošlo i ja sam se tek po povratku sjetila da u tašni imam fotoaparat.
Ne volim da se slikam, pa ipak..........



Sve što se dešavalo u Zagrebu sam realizovala tek nakon nekoliko dana po povratku kući.
Imala sam osjećaj kao da sanjam, jer prevaliti 1000km, sresti do tada nepoznate ljude, popiti s njima kaficu, pricati o cvijeću, ponovnom susretu se dešava samo u snovima i to u lijepim snovima.
Na javi, u stvarnosti se ovako nešto ne dešava. Bar ne tako često.

Ovo je bio moje prvo druženje u Zagrebu i moje prvo druženje uopšte.
Najiskrenije se nadam da neće biti posljednje.
Do sljedećeg druženja šaljem vam puno, puno cvjetnih pozdrava.

Cvijet Clematisa uslikan danas.

Nema komentara:

Objavi komentar