Brugmansie / Anđeoske trublje 2012 - 1 dio


Ovih dana je lijepo vrijeme, idealno za Brugmansie.
S obzirom da sam ograničena prostorom ne mogu da pružim mojim biljkama idealne uslove i svake godine moram čekati maj da bi ih iznijela iz polu-tamnog ili potpuno tamnog podruma.
Zato moje biljke trebaju duži period da bi se oporavile od "zimskog sna" i lijepo cvjetale. Zbog svega toga najobilnije cvjetaju upravo u ovo vrijeme.


Za sve one koji imaju zimsku baštu ili neku negrijenu (ili eventualno slabo grijanu) prostoriju preporučujem da biljke  iznesu već u martu/aprilu. Za tu svrhu može biti dobar i natkriven prostor. Važno je da su biljke zaštićene od kasnih noćnih mrazova.
Tako biljke pocinju ranije s vegetacijom, a samim tim i cvjetanjem.

Moguće da sam vam neke biljke/cvjetove već pokazala na jednoj od tema "Rascvjetala oaza", a poslije sam odlučila da sve sljedeće cvjetove pokažem u posebnoj temi o ovim biljkama, jer one to zbilja zaslužuju.

Pa evo da krenem. Prvo su cvjetale roze bez imena. Svake jeseni sam rezala reznice, i kako mi ih je bilo žao bacati, uvjek sam zakorjenjivala 1 ili 2...................i na kraju u mojoj bašti stoji 6 ogromnih biljaka iste vrste.
Da imam više prostora zadržala bi ih, jer su jako zahvalne i cijelo ljeto cvjetaju, ali ću se morati ograničiti na 1 biljku.















Angels flight


Theas Liebling






Dalens pink amour





Brugmansia sanguinea




Nastavak slijedi.

Želim vam lijep start u novu sedmicu.

  

2 komentara:

  1. mašala ljepotica,mogu misliti kako kod tebe miriše u dvorištu.Pije li se tu kafica, ne vidim sto nigdje.Svaka ti čast prava si kraljica brugmansija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Josipa, tokom dana cvjetovi mirišu, ali ne tako jako. Uveče, pogotovo kad ima puno cvjetova, miris Brugmansie bude prilično intenzivan, pa ne da ne sjedim vani, nego i vrata prema bašti zatvorim.
    Inače Brugmansie imaju divan miris. Ove godine sam iznosila sto i stolice samo prema potrebi vani, jer ili smo imali česte kiše ili je bilo pretoplo.

    OdgovoriIzbriši