Povrće 2012


Izgleda da je pitanje u kvizu teže nego što sam mislila.
I dalje možete pogađati, a ja idem sa sljedećim postom dalje.

Nedavno sam dobila sugestiju od jednog povrtlara da malo više pišem o povrću, pa evo da počnem.
Sljedeće godine ću opisati i slikovno pokazati postupak sjetve, rasađivanja, pripreme zemlje za sadnju, termine sjetve itd..............
Ovaj put ću vam pokazati rezultate moga rada u ovoj godini.
Napominjem da nisam kupovala presadu, nego sam sve sama sijala.


Lisnati kupus, mrkva, rokva, tikve: stambolke, tikve za pitu, mahune, kukuruz......



Rokve ima za cijelu zimu.



Stambolke su kod mene obavezne. Jako su ukusne i pečene i kuhane.



Paradajz sam sadila na 3 "lokacije".


Kao dijete nikad nisam jela mahune, sad su mi omiljeno jelo, pa su i one obavezne.



Muški dio familije rado jede meso, ali se ne bune kad napravim mahune u vrhnju.



Brokoli

Reisetomaten / putnički paradajz






Iako izgleda kao da je još zelen ovaj paradajz je već zrel.


Bilo ga je more.....



Ovaj je takođe zrel.


I ovaj


Iako sam kupila samo jednu sortu čilija.........


Jagodičasti kukuruz



Luk sam povadila i za sad je u kućici u bašti. Po potrebi donosim kući koliko mi treba.


Ima tu još cvekle, peršuna, a bilo je i zelja i kukuruza.
Jako sam zadovoljna ovogodišnjim urodom.

Želim vam lijep vikend. 

Pošto najavljuju lijepo vrijeme najbolje je da ga provedete u svojim baštama.

Nema komentara:

Objavi komentar