Fuchsie / fuksije 2012


Cvjetna sezona je pri kraju, pa evo da bar na kraju jedan post posvetim ovim lijepim biljkama.
Ove godine sam ih potpuno zapostavila. Teško je sve stići, ali sljedeće godine ću im sigurno posvetiti više pažnje.
Prošle godine je ih bilo puno više. Mnoge nisu preživjele zimu u podrumu, a znam i zašto. Kako mi vrtni centar nije u blizini stana, a fuksije sam morala presaditi u veće saksije, zemlju koja mi je bila potrebna za tu "akciju" sam kupila u supermarketu. To je najnekvalitetnija zemlja koja se može kupiti.
Niti jedna biljka koju sam presadila u tu zemlju nije živa dočekala proljeće. Ljenost se ponekad skupo plaća.

Najveći broj fuksija voli sjenovito ili polusjenovito mjesto i redovno zalijevanje. Zemlja treba uvijek biti vlažna, ali ne i mokra. Razmnožavanje je jako jednostavno i to reznicama.  Najbolje vrijeme za orezivanje je maj i juni. Optimalna temperatura za prezimljavanje je od 4C do 8C kako u svijetloj, tako i u tamnoj prostoriji. Tokom zime potrebno ih je svake 2 do 3 sedmice zalijevati, jer bi se u protivnom biljka osušila.
Prije unošenja biljaka na zimovanje treba ih orezati za 1/3, a te reznice onda mozete ožiliti i povećati svoju kolekciju.

Ostali postovi o fuksijama:

Video o fuksijama-1 na youtube

Video o fuksijama-2 na youtube

Fuksije/Fuchsie

Ovo je jedan od neprijatelja fuksija - crveni pauk.


Ja sam ga već danima gledala (bez naočala) misleći da je obični pauk. Nisam neko ko gazi svaki insekt bez obzira šta je. Svako ima pravo na život.

Već sam vam pokazala kako sam oblikovala stablašice.






















Desno na slici su fuksije koje sam danas počela oblikovati u stablašice.


Jedan dio biljaka uzgojenih iz sasvim malih reznica.

Nadam se da sam bar malo doprinijela da se i vi zaljubite u ove lijepe biljke.

Broj komentara: 8:

  1. Neću da komentarišem, samo ih gledam, gledam...

    OdgovoriIzbriši
  2. hihihi samo ti gledaj. Nažalost mnoge sam propustila uslikati kad su imale bujnije cvjetanje. Sljedeće godine će biti popravni.
    Šaljem ti email...Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Retriver Sara

    ...ma tko već nije zaljubljen u njih, zaista su nevjerojatno lijepe...zbog tog crvenog pauka i bijelih mušica izgubila sam dva krasna primjerka...

    OdgovoriIzbriši
  4. R.S. tvoj gubitak smo nadoknadili i sad nam ostaje samo da čekamo proljeće.

    OdgovoriIzbriši
  5. Retriver Sara

    U očekivanju proljeća samo želim reći da moje fuksije koje si mi poklonila izgledaju odlično, i za sada nema nikakvih nametnika u blizini...

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično Sara, baš me raduje. Znači nisu uzalud prešle toliki put.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista su prekrasne....Svaka čast za strpljenje prilikom uzgoja i lijepe fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala lijepa "anonimna" na lijepim riječima.
    Moj blog još nije optimalno urađen, pa sam u ovaj post dodatno postavila ostale postove tj. videa o mojim fuksijama.
    Nadam se da ćete uživati. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši