Cvijeće u saksijama


Iako još nije procvjetalo, ipak ću vam pokazati moje cvijeće u saksijama. To su prije svega kaktusi.












Nisam ih brojala i ne znam tačno koliko ih imam. Jedino što sigurno znam je da ću opet u jesen imati problem s njihovim smještajem.
Svake jeseni kažem sama sebi da ću se na proljeće oprostiti od njih i svakog proljeća kupim nekoliko novih vrsta. I tako nikad kraja mojim opraštanjima i kupovini.
Kao i svo ostalo cvijeće i kaktusi kasne s cvjetanjem.

I malo iz bliže perspektive




Naravno, počasno mjesto ima moj Epiphyllum kapitalac. Ovako je izgledao u vrijeme cvjetanja.


Nekoliko grupnih slika: kaktusi i co.




Rhodohiton i Asarina






Moji Epiphyllumi


Mnogi su napupali. Nažalost, ja ću biti na godišnjem kad budu cvjetali, pa ove godine neću uživati u njihovoj ljepoti.







Ipak nešto cvjeta - Begonija. Turski karanfil je zalutao u saksiju.




I verbena je odlučila da cvjeta.


I fuksija će uskoro.


Streptocarpus
"Blauer Paul"

Ovo je bio jedan dio moga cvijeća u saksijama.
Uskoro ću vam pokazati i ostatak, prije svega Brugmansije, koje su počele pupati.

2 komentara:

  1. Onako na hrpi kad ih poredaš pa pogledaš, nema šanse da se opraštate :)
    Epifilumi su ti odlični, uživaćemo zajedno u slikama cvjetova. Valjda će ih neko uslikati.
    A fuksije...nemam riječi. Čekam dalji tok događaja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Na jesen ću tačno znati, hoću li ih zadržati ili ne. Saksije su poredane bez reda, a i slike napravljene bez plana, jer mi ovih dana nije bilo baš do cvijeća.
    U ovoj velikoj saksiji su 2 vrste fuksija. I ja sam znatiželjna kakav će im biti cvijet.

    OdgovoriIzbriši