Presada Delphiniuma

Danas je bio divan, sunčan dan. Toliko sunčan da mi je bilo pretoplo da bih išla u veliku baštu. Pošto je kiša danima padala, najbolje je odgovarala korovu, koji bi se trebao odstraniti, ali za takve poslove je dan zbilja bio pretopal.
Ali ko "voli" da radi ( sad fol ja vrijedna), nađe sebi uvijek posla. Šalu na stranu, lijepo vrijeme sam iskoristila da presadim moje Delphiniume, koje sam sijala ove godine. Pošto puževi jako vole ovu lijepu biljku, zalihe su uvjek dobro rješenje.


Potom sam presadila 2 javora. Druga 2 (crvena) su "preživjela" zimu, ali sam ih prerano iznijela vani i povremene niske temperature su ih uništile.


Pored ovog, presadila sam i žuti Epiphyllum i Tibouchinu. Tibouchina je izgledala, kao da nije preživjela zimu, ali se sad sasvim dobro oporavila.
I dok sam ja ostala kod kuće, mm je otišao u veliku baštu da kontroliše (po potrebi zalije) biljke, koje smo posadili prije 3 dana. Ponio je fotoaparat, pa je napravio i nekoliko sličica.
Prija toga je kupio još 3 biljke za kamenjar. Mislim da ovu čuvarkuću imam, ali njih ionako nikad nije previše, pogotovo u kamenjaru.




Žuta ruža je konačno procvjetala. Trebao joj je samo jedan sunčan dan.

I za kraj nekoliko noviteta.
Platycodon rosa, plavi već imam.


Ljepotan u sredini.


I opet čuvarkuće (više i ne znam koliko vrsta imam)


I za kraj malo šarenila iz male bašte.
Konačno su i irisi počeli sezonju cvjetanja.

Rhododendron





Nema komentara:

Objavi komentar