Mali radovi i aktuelne slike

Juče sam kontrolisala kaktuse i utvrdila da je narandžastoj Schlumbergeri pod hitno potrebno promjeniti zemlju. Pored toga što su listovi crveni od jakog sunca, ne izgladaju baš zdravo.
Za njega nemam mjesto u sjeni, pa će i dalje ostati na suncu.
Ovako izgleda ova Schlumbergera u vrijeme cvjetanja


Mijenjanje zemlje je obavljeno za nekoliko minuta. Kaktus će se do zime tj. cvjetanja lijepo oporaviti i, nadam se, opet obilno cvjetati.

Dobio je novu zemlju, zaliven je sad mu preostaje samo da raste.

Čuvarkuće, koje sam kupila za kamenjar, još nisu presađene u njega, jer nisam uspjela otići u veliku baštu. Kako se brzo šire i kako im je saksija postala tijesna otkinula sam nekoliko rozeta i presadila ih u druge saksije.
Lukovice Allium moly, koje sam kupila na ebay-u sam presadila u saksije, iako mislim da od njih neće biti ništa. Jako su lošeg kvaliteta, jer sad nije sezona kupovine lukovica. Allium je bio namijenjen jednoj dragoj osobi, ali će to sačekati do jeseni.

Reznice hortenzije, koje sam prošle godine ožilila su napupale.


Zato sam stavila na ožiljavanje još nekoliko reznica.

I to je bilo sve što sam juče uspjela uraditi.

I još nekoliko aktuelnih slika iz male bašte.





















2 komentara:

  1. Kod tebe prava rapsodija boja!!Sve je predivno!Ništa neću izdvajati...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti draga Alisa,
    još da nam nije kiše skoro svaki dan.......... U vel. bašti je toliko posla, kojeg ne stižem uraditi što zbog kiše, što zbog obaveza da me polako hvata panika. Godišnji se približava, a korova na sve strane, izrada kamenjara stoji.....zato bar ovu malu baštu držim u redu.

    OdgovoriIzbriši