Opet kod kuće

Moj godišnji odmor je prošao i nakon mjesec dana sam opet kod kuće. Bilo je lijepo, ali je kod kuće ipak najljepše. Za vrijeme mog odsustva moj sin je trebao uslikati cvjetove Epiphylluma i ostalog cvijeća, ali, nažalost, napravio je samo nekoliko snimaka.
Imao je ispit, pa je to jednostavno zanemario.
Šteta, a tako sam se radovala da konačno vidim moju rascvjetalu kolekciju.


Jedan lijepi pup, Epiphyllum "Aurora"


i već uvenuo cvijet




Zbog velikih vrućina i rijetkog zalijevanja neke biljke su u prilično lošem stanju. Ostaje mi samo da se nadam da će se oporaviti.
Teško je povjerovati koliko korova izraste za jedan mjesec.



2 različita Clematisa, koji su posađeni na razdaljini od ca. 3m, su uspjeli da se sretnu.



Poslije šišanja trave bašta je izgledala puno ljepše.



U džungli korova Clematis izgleda posebno lijepo

Juče smo imali i "građevinske radove" za našu novu ljubimicu.




Dio Delphiniuma, koji su u jako lošem stanju, su na oporavku ispod akvarijuma. Ostatak, nekih 10-tak saksija, sasvim dobro izgleda.

I na kraju sam uspjela još samo da orežem Yucce.


Rijetko zalijevanje je prijalo jedino orhidejama, koje izgledaju prelijepo.


Nadam se da ću do jeseni uspjeti baštu dotjerati u red. To mislim ozbiljno, jer je na nekim mjestima korov potpuno uništio cvijeće.
O velikoj bašti, u kojoj nisam bila već dugo, ne smijem ni da mislim. Kako ona izgleda vidjet ću u nedelju.

Nema komentara:

Objavi komentar