Spontana ideja

Juče je opet cijeli dan padala kiša. Prestala je kasno poslijepodne, pa smo mm i ja spontano odlučili da "trknemo" do velike bašte i posadimo jedan dio biljaka, koje sam nekad sama posijala. To su, proje svega, tikvice, cvekla, keleraba, pa onda echinacea, kadifice, neveni ( još jednom hvala Alisi za domaće sjeme) i još ponešto.

Iako sad imam plastenik, ipak još uvjek koristim moj "stari rasadnik". To je akvarij koji po potrebi ima višestruku namjenu i služi (ponekad) kao sto.



Pošto kiša pada od 1. maja (s malom pauzom od max. 5-6 dana), bilo je jako teško kretati se, jer se blato bukvalno lijepilo na patike.
Moji radovi su trajali od ca. 18:30 do 20:00 i nakon toga su moje patike izgledale ovako.


Moj započeti kamenjar ne izgleda loše. Biljke se dobro drže i u pravom smislu riječi su opravdale svoj naziv.


Inače, zbog stalnih kiša bašta još uvjek izgleda sumorno. I ono što uspije procvjetati nema onu ljepotu, kakvu bi trebalo imati u junu.


Žalfija/kadulja cvjeta i vrijeme je da se bere i suši .


Već je bilo kasno, pa sliku žute, inače jako lijepe ruže, nije mogao popraviti ni novi fotoaparat.


I poneki karanfil cvjeta.



I trešnje su počele da "rude". Valjda će sazriti prije mog godišnjeg odmora, jer ih toliko volim.


Danas je bio lijep i sunčan, ali nažalost i radni dan. Meteorolozi i sutra najavljuju lijepo vrijeme i ja se nadam da su u pravu.

2 komentara:

  1. Moja kćerka i ja smo se ismijali patikama.
    I ovdje je danas konačno lijepo vrijeme. Sad će biljke da počnu bujati.
    Čuvarkuće su super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Smijala sam se i ja, ali tek kad sam došla kući i vidjela slike. U bašti mi i nije bilo baš do smijeha, jer sam jedva došla do kućice vukući sa sobom toliko blata.

    OdgovoriIzbriši