Raport

Pa evo da i danas podnesem raport, šta sam to uradila (juče) i šta trenutno cvjeta, tačnije šta cvjeta u bašti uz stan, jer u veliku baštu idemo samo vikendom i praznicima.
Pošto sam juče "malo" čistila stan i zavirila i gdje treba i gdje ne treba, tako sam kontrolisala i kućno cvijeće. Iako sam to još davno primjetila, ipak nisam znala da je jedan list moje Sansevierie cylindrice u tolikoj mjeri oštećen. Listove je još davno trebalo presaditi u veću saksiju, ali eto, ne stižem sve.


Tek kad sam izvadila listove iz saksije, vidjela sam da su svi davali nove izdanke, ali kako im je bilo pretijesno, nisu uspjeli da narastu.
Sad, kad sam ih presadila, imaju sav komfor, pa se nadam da će me nagraditi novim listovima.


Oštećeni list sam htjela baciti, ali sam se ipak predomislila. Odrezala sam bolesni dio i ostatak opet presadila.
U lijevoj saksiji su prije bili posađeni svi listovi. Nije ni čuda da mladi izdanci nisu uspjevali rasti.

Ovo sam presadila u pauzi između pranja 2 prozora.
I dok sam se ja dalje bavila "kreativnim poslovima", tj. pranjem prozora, brisanjem prašine itd., moj muž je napravio ljestvice za Rhodohiton, Asarine, Passiflore & Co.


Asarine lijepo rastu i krajnje je vrijeme da dobiju oslonac za penjanje.


Rhodohitoni su još mali, ali poslije ove veličine jako brzo rastu.


Danas je procvjetala "Heidi Klum". Iako su joj bubice promjenile izgled, ipak izgleda lijepo.





Delphiniumi počinju cvjetati, ali im cvjetovi nisu još tako raskošni.



Zato je Lupinus predivan. Ovo je jedna biljka sa 18 cvjetova.

I toliko za danas. Želim vam lijepu sedmicu.

Nema komentara:

Objavi komentar