Izložba cvijeća Keukenhof, I dio - zumbuli

Slika Van Goga urađena od cvjetova zumbula



Keukenhof je najveći cvjetni park svijeta koji svake godine na 2 mjeseca otvara svoja vrata za posjetioce iz cijelog svijeta. Ove godine tema izložbe je Van Gog (Van Gogh), 125 godina inspiracije (125 god. od smrti velikog slikara).



Keukenhof je jedinstven park koji je podijeljen u nekoliko cjelina (bašta i paviljona) s različitim cvijećem.
Park sa 7.000.000 (nisam pogriješila, radi se o 7 miliona) rascvjetalih lukovičastih cvjetova, za 2 mjeseca koliko traje izložba, posjeti oko 800.000 posjetilaca.
Jedna od tih posjetitelja ove godine sam bila i ja.


Teško je izabrati najinteresantnije, jer je apsolutno sve lijepo. Gdje god se pogleda zastane dah od ljepote.
Nisu to po svaku cijenu neke neobične biljke, ali u perfektnom međusobnom skladu i u skladu s okolinom.

Dan je bio divan. Divan dan i divno društvo:
moj sin, njegova kolegica koja takođe studira u Amsterdamu, rodica Murisa, njen muž i ja i moj muž.


Jedino što je smetalo je vjetar, koji u Holandiji uvjek puše. Teško za povjerovati, ali puše apsolutno uvijek. Pored ovakvog cvijeća izdržala bih ja i orkan...

Pokušat ću da vam dočaram dio atmosfere u Keukenhofu 18.04.2015
Moji izvještaji će biti podijeljeni po temama, a ovaj put je tema ZUMBULI.

Zumbuli, presličice, narcisi i tulipani
Kombinacija fantastična



Ovaj put u lila nijansama.



Pa onda miješano.



Moja draga rodica Murisa i ja. Cijelo vrijeme smo uzdisale wow, wow, pa smo se same sebi morale smijati.




Nekad sam mislila da su ovakve slike urađene u photoshop-u i upravo šetajući parkom sam razmišljala o tome. Kako se čovjek može prevariti.




Zumbuli u kombinaciji s tulipanima








Ova divna sorta zumbula nažalost nije bila u ponudi, a tako rado bih je imala. Vjerujem da ću je u jesen uspjeti kupiti.


U paviljonu koji nosi ime holandskog kralja.


Nekoliko saksija zumbula.


Toliko za ovaj put.
Sljedeća tema su tulipani.

Pozivam vas da nam se pridružite na stranici razmjene cvjetnaoaza.eu

Nema komentara:

Objavi komentar