Cvjetno druženje u Bosni 2015





Kao i prošle, tako sam i ove godine planirala cvjetno druženje u Bosni. Ovaj put je ideja o druženju clanova stranice razmjene cvjetnaoaza.eu bila spontana i preuranjena. Još uvijek je hladno, vegetacija kasni, pa je i izbor biljaka koje sam nosila bio ograničen.


Prvo druzenje bilo je u Banja Luci ispred hotela "Bosna". Dan je bio divan, baš za jedno cvjetno druženje.


Na druženje su došle Josipa iz Sarajeva, Božica iz Teslića, Ljiljana i Biljana iz okoline Banja Luke  i Milica i Slađana iz Banja Luke.



Bilo je tu biljaka, reznica i sjemena... Božica je došla s punim gepekom (između ostalog mirisna ruža koju sam uzela na razmjeni) biljaka i baš me oduševila svojom profesionalnošću. Puno toga se od nje može naučiti.


Biljana i Ljilja so došle iz okoline Banja Luke, što zbog prevoza nije bilo baš jednostavno.

Vrijeme je prebrzo prošlo. Imala sam osjećaj da sam došla i otišla...jednostavno prekratko.

Hvala svima. Nadam se da ćemo druženje uskoro ponoviti.

A onda je slijedilo druženje u Sarajevu.

Put Banja Luka - Skender Vakuf nas je iznenadio visinom snijega pored ceste.


Dio puta  je nažalost bio "mic po mic", pa smo muž i ja malo kasnili (ca. 30-tak minuta).
Na dogovorenom mjestu su nas čekali Josipa, Ramiza,  Majda, Alisa, Dado i Dadini prijatelji, koji su s njim došli iz Mostara.
Nažalost Alisa nije mogla duže ostati, pa je otišla odmah nakon razmjene biljaka. Na druženje mi je donijela ružu "Đulbešećerku" koju sam od nje uzela na razmjeni.

A onda je krenula priča...


Josipa je po običaju svima donijela poklone-biljke.


Pored 8 naručenih sadnica voća Dado mi je donio i Schisandru na poklon.


Nažalost druženje je trajalo i suviše  kratko. Bilo je puno pitanja o uzgoju biljaka za koje nije bilo vremena da se postave i odgovore.  Dado je morao nazad za Mostar.
Nadam se neki drugi put.

Nakon druženja smo muž i ja bili Ramizini i Zijadovi gosti. Gostoprimstvo familije Rujanac je već odavno poznato kod "cvjećara" regiona, a ja mogu samo potvrditi sve lijepo što su drugi prije mene  o njima pisali.


Prijatna domaćinska atmosfera i razgovor do kasnih jutarnjih sati su obilježili naš boravak kod Ramize i Zijada.

Iako nas je ujutro iznenadio snijeg, to nije bio razlog da ne prošetamo baštom i pregledamo Ramizino cvijeće. Iskreno sam se iznenadila koliko različitih vrsta tu raste.


Poslije razgledanja bašte smo krenuli nazad za Banja Luku.
Najiskrenije se nadam da će nam Ramiza i Zijad uzvratiti posjetu i da će nam dati priliku da i mi njih uskoro ugostimo.

I za kraj, sadnice voća i cvijeća, reznice i sjemenke su sretno stigle u Stutgart.

Još jednom hvala svima na lijepom druženju.

Nema komentara:

Objavi komentar