Čestitka




Svim čitaocima bloga islamske vjeroispovjesti želim sretne blagdane.

BAJRAM ŠERIF MUBAREK OLSUN



S malim zakšnjenjem želim da vas počastim baklavom, tradicionalnom bajramskom poslasticom.

Pa bujrum!


Postupak pravljenja baklave ću vam poslije detaljno prikazati slikama.

Broj komentara: 6:

  1. Ovo rado prihvatam.
    Ja ne pravim baklavu, jer uvijek imam problem sa pečenjem. Jednostavno, ne znam.
    Zato nadoknadim sa mnogim drugim vrstama slatkog. I to mi prilično dobro ide.
    Ako hoću baklavu, odem kod mame.

    OdgovoriIzbriši
  2. Išla bi i ja draga Ema, ali nažalost nemam kod koga. Kad je moj stariji sin išao u Bosni u vrtić, pita njega teta da li ja pravim kolače, a on joj kaže: "Mi donesemo uvijek baklavu, kadaif, ružice....od majke. Zdjelu od baklave joj još nismo vratili." E sad ako hoću da imam baklavu bar za Bajram moram je sama napraviti. Zbilja se peče jako dugo, ali na "tihoj vatri". Ja sam nekad pogriješila sa agdom (zaljevom), pa je bila premekana.
    Od tad je svaki put prilično dobra.
    Sigurna sam da su tvoji kolači jako ukusni. Poznam te kao jako skromnu osobu i kad ti kažeš da ti pravljenje kolača dobro ide onda su oni sugurno na nivou onih od pravih profesionalaca.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmm ,kako dobro izgleda, sočna a puna oraha. Baš me zanima kako radiš agdu. I inače cijeli postupak.
    I ja na žalost sve moram sama. Ponekad zavidim osobama koje imaju tu sreću da imaju od koga donijeti pokoji kus.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Josipa, takav je život. Sve bude i prođe. Ostaju nam samo lijepe uspomene. Slikala sam cijeli postupak, pa ću to i pokazati. Meni je kod baklave najbitnije da se jufke ne lijepe, nego da se svaka odvaja (od prve do zadnje)i da se može jesti "lisić po listić". Zato se peče (moglo bi se reći suši) 2-3 sata.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti na svu sreću još imaš žive roditelje. Uživaj u svakom trenutku provedenom s njima. Tako ćeš poslije imati čega da se sjećaš.
    I nemoj biti tužna. Takav je život. Dobro je kad odlazimo po redu.

    OdgovoriIzbriši