Šta trenutno cvjeta

Prošli vikend za mene nije bio lak. Neke stvari tj. događaji se ne mogu zaobići, život nam ponekad donosi tužne trenutke........
Ovaj put ću vam pokazati jedan dio cvijeća koje trenutno cvjeta.

























Fey









Deep Purple






Pink Galore







Cvjetajuće Brugmansie ću vam pokazati drugi put.


Broj komentara: 12:

  1. Ja sam nekoliko puta prošla gore-dole po slikama.Nikako ne mogu da se nagledam ove ljepote.Neznam jesu li ljepši Hemerocallisi,Echinacea-e,Rudbeckie,Fuchsie....
    Prelijepo Mak i svaka čast na odabiru vrsta

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti draga acer69 na lijepim riječima.
    To mi puno znači, jer znam da si ti veliki poznavalac biljaka.
    Nemam vremena da pišem šta radim, pa pokažem samo rezultate moga rada, a to je i najvažnije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno, baš ti je interesantna roza echinacea sa onim lepršavim i tankim laticama . Koja je. Ona crvena mi liči na Tomato Soup. A naranđasta na Tangerine Dream. Uh, baš me mučiš napiši mi koje su. Rastapam se gledajući ih.
    Koliko dugo imaš onu crvenu rudbekiu ,je li jednogodišnja ili trajnica.Fenomenalna je .
    Za hemerokalise ne moram ništa reći ,znaš da ih i ja volim. Koji ti je onaj plavi cvijet prije hibiskusa, je li veronica.Super je ,ma sve ti je super .

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Mak već nekoliko puta sam prelistala tvoju Cvjetnu Oazu.Oduševljena sam tvojim biljkama.Fantazija,divim ti se kako stižeš njegovati tako velik broj biljaka.Nebih ništa posebno izdvojila.Želim da ti Allah dragi podari zdravlja da i dalje njeguješ svoje biljke.
    još jednom svaka čast.

    OdgovoriIzbriši
  5. Retriver Sara

    oduševljena sam echinacheama!

    OdgovoriIzbriši
  6. Retriver Sara

    uspjela sam objaviti komentar!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sada sam povećala sliku gdje ti je onaj plavi cvijet,kao da je agastache.

    OdgovoriIzbriši
  8. Evo da vam konačno odgovorim.
    Draga Josipa, moje Echinacee je nešto iščupalo iz zemlje, nevrijeme ili neka životinja. Kako su tako kompletno (vjerovatno nekoliko dana) iščupane lešale na mokroj zemlji (kiša je padala danima)tako i latice izgledaju neobično. Bijela mi je kompletno nestala, ali mislim da je to neko ukrao, ukrao bi valjda ove novije sorte. Ja imam skoro sve sorte, to na slici jesu Tomato Soup, ime rose moram pročitati, moguće da je na slici i Tangerine Dream, jer je i ona tu posađena. Ja imam Echinacee posađene na 3 mjesta, ukupno oko 30-tak biljaka. Moram priznati da ih je slikao moj sin dok sam ja plijevla korov oko krastavaca.
    U pravu si,onaj cvijet je Agastache "Golden Jubilee". Slika nije baš najbolja, jer ta biljka dolazi do izražaja kad je u lijepoj kombinaciji s drugim biljkama. Na slici je posađena u gredicu u obliku srca, gdje su ustvari samo neveni.
    Draga Nermana hvala ti na lijepim željama. Zdravlje nam je najpreče, a da bi ga imali trebamo raditi ono što nam čini zadovoljstvo, a to je baviti se našim biljkama.
    Draga Sara, lijepo je da si uspjela da napišeš komentar, raduje me.

    OdgovoriIzbriši
  9. Wau, 30 echinacea, znači li to da sada sve cvjetaju i da su sve različite.
    Agastche je ipak lijepa i lijepo joj miriše list. I ja imam neku koju sam posijala .Mislila sam da je jednogodišnja a ona i ove godine nikla.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne cvjetaju sve, cvjetaju samo one što sam nekad kupila gotove biljke. Možda cvjetaju i moji prvi sijanci (sijala sam ih u 3 navrata), ali i ovaj vikend pada kiša, pa opet nisam uspjela otići u baštu, prošli vikend sam bila u Bosni...Mislim da će tek sljedeće godine pokazati svoju ljepotu.
    I nisu sve različite, uglavnom one koje su bile u prodaji u Njemačkoj, čije je sjeme bilo u prodaji u "svijetu" i koje je imala jedna dobra duša iz Sarajeva. Možeš iz 2 puta pogađati koja je to osoba hahahaha..
    Ova Agastache je zbilja divna. Na slici i ne izgleda tako lijepo kao u prirodi.
    Prošli put ti nisam odgovorila za Rudbekiu. Ja sam ih prošle godine sijala prvi put i bilo ih je jako puno. Od tih su preko zime ostale samo 2. Ove na slici su ostale kao mali sijanci koje sam ja jednostavno zapostavila u negrijanom plasteniku i ovog proljeća sam ih posadila. Po svemu tome zaključujem da su dvogodišnje biljke i jako jednostavne za uzgoj: brzo niču, brzo rastu i obilato cvjetaju. Ostavit ću ti sjeme.

    OdgovoriIzbriši
  11. Retriver Sara

    trideset echinacea, zaista impozantan broj. Šteta što su ti malo uništene, vjerujem da će se oporaviti.
    Graničice su prelijepe, ne mogu se odlučiti koja bi mi bila favorit. Ovakvu heucheru nemam u svojoj zbirci, divna je. Obično odrežem cvjetove koje većina smatra neuglednima pa ih preko zime držim u vazi.
    Tvojim rudbekijama sam oduševljena, i inače ih obožavam.
    Vrlo mi se sviđa tvoj agastache, imam u vrtu A.rugosa "Koreanische Minze" i očekujem da će iduće godine cvasti je r za sada ne pokazuje tu namjeru, naravno, ako preživi.
    Jel ti cvate Echium russicum, voljela bih ga vidjeti.

    OdgovoriIzbriši
  12. 30 sam napisala onako otprilike iako bi ih, da budem iskrena, trebalo biti i više. Nisu sve u fazi da bi trebale cvjetati, a i kiša opet pada skoro svaki dan, pa i to otežava cvjetanje.
    Inače sam ih posijala oko 100-injak.
    Moja bašta nema ogradu i Echinacee su posađene na mjestu da se jako teško vide s puta. Do sada ih niko nije brao, niti krao.
    Saro ja imam samo 2 vrste velikih Heuchera. Ostale su male biljke, sijanci. Moje Agastache su posađene početkom godine i već uveliko cvjetaju.
    I na kraju Echium russicum mi još ne cvjeta. Trudiću se da ne zaboravim da ga pokažem čim procvjeta.

    OdgovoriIzbriši