Sjeme, sijanci, pokloni.....

Ovih dana sam kod kuće, pa sam iskoristila priliku da obavim neke poslove koje inače uvjek ostavljam za sutra.
Znate onu staru poslovicu:"Sve što možeš uraditi danas ne ostavljaj za sutra"
Meni se više sviđa ona: "Sve što možeš ostaviti za sutra, bolje ostavi za prekosutra".
I tako sam ja sortirala sjeme, naravno s rukavicama. Hvala Bogu, alergija se konačno povukla, ali sam i dalje oprezna.
Kliknite na sliku ako je želite uvećati.

Sjeme bijele Incarvillea delavayi

Mak, trajnica


Campanula medium. Ovaj put sam ih odvojila po bojama: bijela, rosa i plava.


, Pored toga pokupila sam sjeme Aquilegie, Delphiniuma, Peonia i još puno, puno toga.

I konačno sam otkinula mahunu Brugmansie "Pink Perfektion".
Trebala bi biti zrela, ali vidjet ćemo hoći li od sjemena nići biljkice.
Svi kojima sam obećala će dobiti sjeme i mogu samo reći sretno sa sjetvom.

Prvo sam je "načela" da vidim je li sjeme zrelo.


Za nekoliko biljkoljubaca (koji nemaju sreće sa sjetvom Delphiniuma) sam danas presadila nekoliko biljaka Delphiniuma. Ove sam posijala davno, ali ih nisam zalijevala (bili su u plasteniku) i baš me čudi da nisu propali. Danas sam ih presadila i uz malo njege će se za kratko vrijeme oporaviti.
Da ne bude zabune, ovo nisu biljke za prodaju, nego poklon. Naravno, bit će uručene tek kad narastu u lijepe i zdrave biljke.


E sad nekoliko mojih sijanaca.

Hemerocallisi posijani istog dana, razlika ogromna. Neki čak još nisu ni nikli, ali se nadam da će to ipak učiniti.


Sijanci 2 vrste Passiflora: P. quadrangularis i P. mollissima


Danas sam presadila 10-tak biljaka Macleaye cordata.

Tu je još i 20-tak Echinacea i još ponešto.

Pored fuksija i brugmansija evo još jedna biljka uzgojena iz reznice: Abutilon variegata (trebao bi cvjetati u narandžastoj boji).


Iako nije bio neki posao raduje me da sam konačno nešto uradila.

I sad sam vidjela da nisam pokazala poklone koje sam dobila. Drugi put.....

Evo i poklona.
Moja draga prijateljica Azra je i ovog ljeta došla posjetiti familiju. Iako sam joj zaprijetila da mi ne smije kupovati cvijeće, ipak je to uradila.
Ovaj put to nisu orhideje, nego ove 2 lijepe saksije.




I još jedan poklon od moje kolegice Karole (Carola).
Bilo je jako lijepo upakovano: čaj, šolja sa cijetkom i poklopcem i 2 ukrasne male ružice od papira.

Šolja od "Jameson & Tailor" izgleda jako lijepo. Motiv ruže, baš onakav kakav ja volim.




A noviteti....to su neke nove vrste Hemerocallisa. Njih ću vam pokazati tek sljedeće godine kad procvjetaju.

Broj komentara: 10:

  1. Ti si bila vrijedna. Ja ovih dana jedva stižem i zaliti sve biljke.
    Incarvillea je (mislim da sam to već jednom i rekla) zaista lijepa i velika. Ide li ona roza u visinu?
    Delfinijumići su preslatki :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da sam ja Cemi vrijedna puno bi ljepše sve izgledalo. Ali stiću ja to već jednom. Rosa Incarvillea je kao i bijela. Jedina razlika je što je gomolj bijele bio ogroman (i puno skuplji), pa je i biljka veća. Inače mi je rosa trebala biti isto tako velika (kupila sam je prošle godine), ali je nešto slomilo cvjetnu dršku. Vjerovatno mačka od komšije.
    A Delphiniumi su za neke, kojima ne niču. Hajde pogodi jesi li i ti jedna od tih.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma ja mislim da sam ja jedina kojoj delfinijumi neće da niknu. Hvala ti, taman da mi se tvoji plave uklope sa ovim rozim koji sam kupila u Nj.
    Šolja je prelijepa. I meni se jako dopada taj motiv. Podsjeća me na one starinske servise za čaj. Sjećam ih se iz djetinjstva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Naravno da nisi jedina. Ja mislim da su tu najvjerovatniji uzrok puževi. Nekad su tako mali oni crni da se uopšte ne vide u zemlji. Zato ja imam uvjek onog korna. Ne bi čovjek vjerovao, ja posipam taj korn protiv puževa u plasteniku svakih 4-5 dana i uvijek ga komplet pojedu. Znači da ih ima jako puno.
    Inače u svakoj onoj saksiji je 4, 5, 6 biljčica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne si poklone dobila. Šolja je predivna, sličan motiv i ja imam na jednoj kašiki iz Berlina tj Potsdama.
    Divna ti je incarvillea.Nisam znala da može narasti tako visoka.
    Kod mene dvije rastu polako ali sigurno. Hvala ti na sjemenu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Josipa, i ja sam sijala Incarvilleu. Na poöetku su joj listovi bili kao kod špinata, a sad su izreckani i vidi se da je to ta biljka.Imam 10-tak tih malih biljaka, visina im je sad oko 10-tak cm. Obavezno ću posijati i bijele, jer lijepo niču, a ni ne rastu tako sporo kao što sam mislila.
    Javit ću ti se e-mailom.

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja bih rado skupljala sjeme sa ovako divnih biljaka.Posebno me oduševilo to što ti je uspjela sjetva Hemerocallisa.I ja ću probati.
    I meni je nikla Incarvillea od tebe.ne znam koje je boje.
    Pokloni su ti za čistu 10.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala ti draga Acer69 na komplimentu. Tvoja Incarvillea je roza. Tad još nisam imala sjeme bijele. Tek je sad sazrilo. Prošle godine su mi nikla 2 hemerocallisa iz sjemena, a ove 6. Trebalo ih je biti više, ali mislim da znam gdje sam pogriješila, a možda me iznenade i ipak niknu. Imam još nešto sjemena, pa ću ga posijati dok oslobodim mjesto u plasteniku.
    A što se tiče poklona, u onoj crvenoj saksiji su 3 biljke, ali je slika loše napravljena (mojih ruku djelo), pa se to ne vidi.
    Moram to popraviti i uslikati je ponovo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Acer69 zaboravih napisati da su ovdje i tvoji Delphiniumi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala ti što misliš na mene.Prije si mi poslala dva i oba su fino narasla.Iduće godine biće i cvjetna stapka Delphiniuma prvi put kod mene.

    OdgovoriIzbriši