Cvjetni video - fuksije



Nadam se da cete uzivati.

4 komentara:

  1. Divno, ja sam uživala.
    Moje su počele bitku sa bijelim mušicama. Moram ih isprskati dok nije sve zahvatilo. Ima li ih kod tebe?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kod mene ima tih mušica samo na reznicama.
    Ja ih saperem pod mlazom vode i opet stavim u čašu s vodom na ožiljavanje. Velike biljke su do sad bile pošteđene. Istina, često ih orezujem, jer mnogi žele mlade biljke.
    Pokušaj malo deterdženta za suđe staviti u vodu i pošpricati. Tako sam ja prije 2 godine spasila mahune od crnih mušica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam kupila žute pločice neke u poljoprivrednoj apoteci.Nisu bile nešto skupe a djeluju.Zabodu se u saksiju i kako su mi saskije blizu,jedna druge tako mi ih ne treba puno.Jedna pločica za 2-3 saksije.Sve te bijele mušice se zalijepe na pločice,operem listove od jajašca i super.(alisa je,mrsko mi na google conto :D )

    OdgovoriIzbriši
  4. Imala sam i ja te pločice preko zime (za sijance Echinacea), ali se na njih toliko mušica zalijepilo da ih više ne mogu koristiti, moram kupiti nove.
    Pozdrav anonimna Alisa hahahaha.....

    OdgovoriIzbriši