Vrtni centar II dio

Pa da nastavimo započetu šetnju.
Kao što sam već napomenula, bilo je jako teško naći štandove bez posjetilaca, a kao što znate, zabranjeno je fotografiranje osoba bez njihove dozvole.
Bez obzira na to uspjela sam napraviti dovoljno fotografija, koje i ovaj put želim podijeliti s vama.
Pa da počnem s Bromelijama (Bromelie).






Amarilisi i ciklame


I pošto svi s nestrpljenjem čekamo proljeće, evo i prvih vjesnika.

Helleborus


Tulipani, narcisi i co.......





Begonie




Kamelie



Ovaj dio centra posebno volim.


Ovo crnogorično drvo (tamno-zeleno, u prvom planu) je na mom spisku i nadam se da ću ga uskoro imati.
To je Čileanski bor ili bor s Anda - Araucaria araucana.



Nadam se da ste i ovaj put uživali.
Nastavak slijedi.......

3 komentara:

  1. Pa naravno da smo uzivali. I cekamo dalje.
    Zanima me cijena kamelija, znas li je?

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga cemi,
    upravo sam stigla iz vrtnog centra i da ti odgovorim na dva pitanja koja si mi postavila u ovom i u prošlom postu.
    Na slici azaleja je bila jedna ogromna biljka (u sredini) i kao što sam predpostavljala, to je bila umjetno (plastično) drvo.
    Cijene kamelija su u zavisnosti od veličine. U ovom centru su od 9,99€ do 39,99€, ali u drugom centru sam vidjela jako zdrave, istina male, ali pune pupova kamelije koje su koštale samo 5,99€

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma vidjela sam odmah da su listovi čudni :)
    Kamelije su baš pristupačne. Pretpostavljam da su ove manje 9,99 - to je super cijena. A još je bolja ova od 5,99. Kod nas ih nikad ne bude u prodaji, a ako bi i došla, vjerujem da ne bi bilo ispod 20 eura. Ovdje su cijene zaista visoke. Ja sam svoju kameliju prije godinu dana u Dubrovniku platila 70 kuna, i to mi je bilo ok.
    Čekam da vidim šta si kupila.

    OdgovoriIzbriši