Vrtni centar I dio

Zima izgleda nema namjeru da se uskoro seli na drugu zemljinu poluloptu i ja pokušavam da suzbijem svoje nestrpljenje. Što je posijano, posijano je, a ostalo sjeme će sačekati toplije dane (ovo nije obećanje, tek da se zna).
Znači nema sijanja, ali zato nisam obećala da neću gledati.
I tako sam danas provela nekoliko sati u razgledanju (pomalo i kupovini) cvijeća. Svaki put kad me uhvati melanholija (u mom slobodnom prevodu dosada) moj muž predloži cvjetni centar, jer zna da je to meni jedini lijek.
Bilo je teško napraviti fotografiju na kojoj je samo cvijeće, jer je centar bio, kao i uvjek, jako dobro posjećen.
Pokazat ću vam samo jedan mali dio od izloženog.

Pa da krenem od orhideja. Na žalost uspjela sam fotorafirati tek 1/4 izloženih orhideja, zbog velike posjećenosti ostalih štandova.






Pa sam se malo zadržala kod kaktusa i sukulenata.








Tu je i štand sa azalejema. Tu možete postaviti pitanja u vezi njege i bolesti ili tražiti savjete, prijedloge i pomoć u biranju sorti.





Evo malo i primula.







I to je bilo sve za ovaj put.
Nadam se da ste uživali, kao što sam ja uživala taj dan.
Ostatak ću vam pokazati drugi put.

3 komentara:

  1. Prelijepo...
    Orhideje zaslužuju da budu na prvom mjestu.
    Je li i ono veliko stablo isto azaleja? Nekako mi lišće drugačije.
    Kaktusi, zna se da me privlače bez obzira na vrste :)
    Čekam dalje...

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja čekam još.Predivna reportaža..Ja nisam ljubitelj kaktusa,ali sve više me privlače sukulenti...

    OdgovoriIzbriši
  3. za cemi,
    vjeruj mi da nisam obraćala pažnju na ovo veliko stablo, pa ni ne znam je li i to azaleja. Otići ću ponovo i provjeriti, a moram svakako kupiti sjeme koje sam zaboravila prošli put.

    OdgovoriIzbriši