Moje nove biljke

Danas je opet padao snijeg i šta najbolje pomaže u približavanju proljeća od jedne posjete vrtnom centru.
Iako sam imala namjeru da kupim samo sjeme Rhodochiton atrosanguineum - Purple Bells, kući sam se vratila sa punim gepekom.
Pa evo šta sam sve kupila i sebi snježni dan pretvorila u cvjetni:

- sjeme Rhodochiton atrosanguineum - Purple Bells
(ovu penjačicu sam imala prije nekoliko godina, jako lijepa i dekorativna biljka)


- 30 ogromnih lukovica gladiola u raznim bojama (iako ih imam jako puno, opet nisam mogla odoljeti)


- 15 lukovica Crocosmie u nijansama od žute do crvene


- 10 Ranunculus asiaticus "Aviv weiss"


- 10 Ranunculus asiaticus u raznim bojama


- 2kg kaktus-dalija (Dahlia) u 5 različitih boja.
I njih imam jako puno, ali nek` se nađu.


- 3 korjena Incarvillea-e. Ovu biljku imam po prvi put i baš sam znatiželjna kako će rasti u našim uslovima.


- 2 korjena bjelog božura (Peinia lactiflora)


- korjen Hemerocallis-a "Purple Waters"


- Astilbe arendsii "Diamant" i "Fanal".


- tu je i luk. Da ne bude da kupujem samo cvijeće.



I to je zajedno izgledalo ovako.


A sad najvažnije:
- 2 ogromna korjena Paeonie lactiflora "Sarah Bernhardt"-roza i
"Shirley Temple"-bijela



Tu je još i zemlja za sijanje i naravno posude kojih je uvjek malo.


Posebno se radujem božurima koji se ne nalaze normalno u vrtnim centrima, nego naručuju od uzgajivača.
E još samo da otopli, pa da krenem "u nove radne pobjede".

3 komentara:

  1. Gladiola nikad dosta :) I sama sam takva. I one su na spisku mojih obaveznih biljki.
    Lijepo si se ponovila.
    Incarvillea - prekrasna. Prvi put je vidim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kao što sam već pisala, u mojoj velikoj bašti je puževa u izobilju. Hrizanteme i dalije su im omiljene, pa tako ja sadim, oni jedu. Prije par godina su mi uništili 7 različitih vrsta hrisantema. U proljeće im nije bilo ni traga, kao da nikad nisu bile ni posađene.
    Svake godine kažem, neću više i svake godine lažem sama sebe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlične prinove,Mak!Sve po mom ukusu..I ja sadim gladiole svake godine,ali nešto mi ne uspijevaju onako kako bi htijela.Svake godine ubacim po još nekih 30-tak komada bar,plus stare koje imam a ni pola od toga ne procvjeta il ne nikne..Dajte neki savjet?Šta da radim?Mislim da sam ih do sad kupila preko 150komada(lukovica), a oostalo svega 40-tak..

    OdgovoriIzbriši