Lijepo iznenađenje

Stigla je jesen i trenutno pokazuje svoju, ne tako lijepu stranu.
Kiša, vjetar i temperatura ca. 7°C bila bi današnja prognoza vremena.
Ali nije sve tako sivo, kao što izgleda.
Sin (stariji) mi je donio 7 novih kaktusa i zaslužuje da mu se zahvalim sa jednim velikim HVALA.
Nažalost nisu bili označeni imenom, ali ću ih naknadno potražiti u lexikonu.

Posto su saksije jako male, morala sam ih odmah presaditi u veće. Zbog kiše koja je neprestano padala cijelu "akciju" sam morala obaviti u trpezariji. Obično za kaktuse upotrebljavam glinene (terakota) saksije, koje sam ovaj put prije upotrebe oprala.
Sa ovom "akcijom" sam napravila nered u cijelom stanu, ali je najvažnije da sam svoje nove biljke lijepo udomila. Sad mogu i oni i ja uživati.

Nema komentara:

Objavi komentar