Priprema za zimu

Danas je sunce ("zubato") pokušalo da nam uspori dolazak zime, ali nije uspjelo. Ipak je bilo hladno i ja sam svoje radove u bašti svela na minimum. Unijela sam preostale agave i aloe, crvenu Engelstrompetu, oleander, pasiflore i yucce.
Yucce su inače baštensko cvijeće i podnose jako niske temperature.
Pošto su moje yucce (imam ih 6 velikih) ove godine dobile mlade izdanke pokušala sam u augustu da ih iskopam i presadim na drugo mjesto. Jako sam se iznenadila kad sam vidjela da rastu iz stabla i da uopšte nemaju korjen.
To se vidi na ovoj slici koju sam napravila u augustu ove godine.


Mlade izdanke sam odmah presadila u saksije i ovu će zimu prezimiti u zatvorenoj prostoriji. S obzirom da biljke nemaju formiran korijen nebi izdržale temperaturu ispod nule.
Sad mi preostaje samo da čekam proljeće i da vidim da li će mi experiment uopšte uspjeti i hoće li se izdanci uopšte ožiliti.

A ovo je jedna od mojih yucca u vrijeme cvjetanja.


Danas sam još uspjela u baštu presaditi 3 ljiljana (Hemerocallis) koje sam uzgojila iz sjemenki i koji su do sad bili u saksiji. Radi se novim sortama, ali su od 25 sjemenki, nažalost nikle samo 3.
I to je bilo sve za danas.
I još nešto.
Danas je stigla moja nova porudžba Epiphylluma, 19 novih sorti.

3 komentara:

  1. Bravo za tolike vrste epiphyllum-a.
    Ja imam dvije, i nije mi nikad palo na um da bih mogla imati više, niti da pravim njihovu kolekciju. Zaista si posebna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala cemi na tom da sam posebna, nadam se da je u pozitivnom smislu.
    Obično se krene sa 2-3, a završi sa 50-tak, ako se uopšte ikad završi.
    Hvala na javljanju i lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši