Jedan od mojih hobija

Danas je kao i prošlih dana opet bilo hladno i tmurno. Ostalo je još puno toga da se uradi u bašti, ali danas sam odlučila ostati u kući. Jednostavno ne volim raditi vani kad je hladno, a za moje sjemenke nemam odgovarajuću zemlju. Vikend je planiran za kupovinu zemlje i sijanje.
Danas želim da Vam napišem i nešto o jednom od mojih hobija. Moj prvi hobi je naravno cvijeće, a kad mi ostane vremena pored posla, cvijeća, kuhanja, peglanja, usisavanja i ostalih "kreativnih poslova" onda volim da crtam. Uvijek sam mislila da nisam "umjetnička duša" (to mislim i dalje), ali crtanje u Illustratoru (tako se zove program) mi pričinjava zadovoljstvo, a motivi su (nije ni čudo) cvijeće, večinom ruže.

Priznajem da mjesecima nisam ništa nacrtala, ali stiže zima, pa možda.......

Pa da Vam predstavim moje ruže.
Ovo je prva ruža koju sam nacrtala.



A onda su uslijedile sljedeće







Eto, to su bile moje ruže.
Samo što ne mirišu.

Nema komentara:

Objavi komentar