Epiphyllum 2

Juče me je poštar obradovao novom pošiljkom epifylluma. Dobila sam 19 naručenih vrsta i jedan na poklon. Između ostalih dobila sam sljedeće sorte:
  1. Phönix
  2. Lollipop
  3. Aurore
  4. Chili
  5. Rossellini itd........da ne nabrajam sve


Svaki list je bio označen i posebno umotan u papir. Kao što sam napisala, jedan list sam dobila na poklon, ali on mi ne izgleda baš zdravo (kao što se vidi na slici).


A onda je na red došao moj "omiljeni" posao - pranje saksija. Iako je bilo hladno, taj posao sam ovaj put obavila u bašti. Prošli put sam saksije prala u kupatilu i napravila haos, pa mi je trebalo vremena da ga opet dovedem u red.
Dok sam se grijala poslije pranja saksija u toplom stanu iskoristila sam vrijeme i napisala ceduljice sa nazivima mojih novih biljčica.
Na kraju sam ih relativno brzo posadila i poželila im dobar rast.
Mislim da ću na Epifyllume staviti tačku (bar za ovu godinu). Ovo nije bilo obećanje, tek da se zna.

Nema komentara:

Objavi komentar