Konačno je došao red na agzotične biljke

I konačno je na red došla sjetva egzotičnih biljaka. Kažem biljaka zato što su tu pored cvijeća, kaktusi, ukrasno žbunje, palme i drveće. Šta će na kraju niknuti, vidjet ćemo. U svakom slučaju sve ću to napisati i o svemu Vas (čitaoce ovog bloga) obavjestiti.

Ovom prilikom se zahvaljujem Lejli, koja mi je ova sjemena donijela sa Kanarskih ostrva. HVALA

S obzirom da je mjesec oktobar i ne baš optimalno vrijeme za sjetvu, nisam svo sjeme posijala. Ovaj put sam se odlučila za:
Palme - Cocos Australis i Washingtonia filifera ( Arecaceae), te još 2 različite vrste bez imena
Stelicia reginae
Jacaranda mimosaefolia ( Bignoniaceae)
Spathodea campanulata
Tekoma ricasoliana
3 različita ukrasna drveta (ime nepoznato, jer sam dobila mahune sa sjemenom bez slike).
Ostatak sjemena ću posijati u maju, jer je veća vjerovatnoća da će se poslije klijanja biljke normalno razvijati (egzote trebaju oko 10 sati dnevne svjetlosti)
I pored prehlade juče sam uspjela kupiti odgovarajuću zemlju i konačno početi sa sijanjem.

I ovaj put ću cijeli posao obaviti na trpezarijskom stolu.
Zbog prehlade, koja se odužila , najprijatnije mi je u toplom (za ukućane pretoplom) stanu.



Kao što se vidi na slici posijala sam 6 posuda i sve označila, jer mi se dešavalo da nešto posijem i poslije zaboravim šta sam posijala.


Danas sam moje 4 bolesne orhideje konačno "počastila sprejom", pa se nadam da će se brzo oporaviti.
I dok moji egzotikusi ne narastu i ne pokažu svoju ljepotu, evo slike od moje 2 orhideje, koje trenutno cvjetaju.



2 komentara:

  1. Cemi tek sam sad vidjela tvoj komentar. Mnogo tog je niklo i ne samo da je niklo, nego i dobro naraslo. Uskoro ću o tom napisati opširnije. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši