Proljece 2016

Tulipan




Iako je proljeće već uveliko stiglo, po vremenu se to ne bi moglo zaključiti. Česte kiše i izuzetno hladno vrijeme su bili karakteristični za prvu polovinu maja.




Sreća, pa imam moje Streptocarpus-e. Kad kiša pada ja se bavim njima, a kad ugrije onda su na redu radovi u bašti.
Prava sezona cvjetanja jos nije počela, ali će se to sljedećih dana sigurno promijeniti.

Ove godine po prvi put cvjetaju moji drvenasti bozuri koje sam uzgojila iz sjemena.
O njima će biti opširnije u posebnom postu. a za sada samo jedna slika kao uvod.


Dio bašte za koji svako proljeće moram investirati puno vremena i još više snage.
Toliko bude korova da mi je nekoliko dana potrebno da ga se riješim.
Gornji dio izgleda kao da je tavnjak iako je to ustvari dio u kome su Helleborus-i, Hemerocallis-i i nekoliko bozura.


Sva sreća na vrijeme sam vidjela sijance Helleborusa.



Do ovog još nisam "stigla". Ostalo mi je još par metara.


Stara sorta irisa koja među prvima cvjeta.


Iris japonica


I nekoliko niskih sorti.




Od jorgovana mirise cijela bašta.




Ovaj post sam pocela pisati prije nekoliko dana i danas nastavila. Danas je bilo opet udarno, cijeli dan s malim pauzama. Nisam čak stigla ni slikati ono šta sam radila.
Da budem iskrena nisam sigurna da ću uspjeti srediti baštu onako kako bi trebalo.
Puno lakše bi bilo da je bašta uz stan, ali ovako mogu ići samo kad sam slobodna, a s obzirom da svaka žena ima puno obaveza i u kućanstvu  teško je stizati na sve strane: posao, kuća, bašte i Streptocarpusi.

Polako mi postaje jasno da se bez obzira na veliku ljubav ipak ne može sve stići. Tako razmišljam sad. Kako ću razmišljati sutra ostaje da se vidi.

Ostrvo Hemerocallis-a je opet puno ogromnih busenova....nažalost i korova.
To je sljedeće na listi radova. Osloboditi biljke od korova.

Želim vam lijep vikend. Polako s poslovima.



Nema komentara:

Objavi komentar