Plastenik za Streptocarpuse





U petak sam poslije posla dosla kući i doživjela divno iznenađenje. Moj plastenik je bio spreman za Streptocarpuse.



Opasnost od noćnih niskih temperatura je prošla, pa sve biljke konačno idu vani.
Streptocarpus-i takođe, samo je bilo pitanje gdje.
Muž i sin su se dali na posao i napravili idealno rješenje. Police s idealnom širinom i visinom tako da će se moći na najbolji način iskorititi.


Pošto Streptocarpusi ne vole direktno sunce, ostaje mi još da iznad plastenika raširim tamnu mrežu.
Tako će velike i mlade biljke, a takođe i listovi na ožiljavanju imati toplotu i svjetlost, ali ne i direktno sunce.


Danas sam iznijela jedan dio biljka. Najavljeno je nevrijeme, pa će ostatak biti iznesen tek sutra.
Slobodno mjesto na policama je predviđeno za Achimenese. Oni do pupanja mogu na direktno sunce, ali čim se pojave pupovi preporučuje se izbjegavati direktnu sunčevu svjetlost.

Ativna sezona uzgoja Streptocarpusa može sa počne.

U sljedećem postu predstaviti ću vam pojedinačne sorte iz moje kolekcije.

Nema komentara:

Objavi komentar