I opet sjetva





Proljeće se približava, rana sjetva počinje...




Zima se bliži kraju, nova cvjetna sezona počinje, a s njom i rana sjetva.

Danas sam posijala 9 sorti paradajza. Ostalo je posijati još 3 sorte i to će za ovu sezonu biti sve. Pored sorti koje sam sijala prošlih godina ove godine su tu još neke sorte dobivene od cvjetne prijateljice Jagode. Još jednom veliko hvala.

Prošlih godina sam sorte sijala posebno ili po 2 u jednu posudicu. Ove godine sam to pojednostavila, 9 sorti u 1 posudu...treba štediti na prostoru, jer će uskoro sve biti puno saksija sa sijancima.





A poslije sjetve paradajza morala sam posijati i nešto "cvjetno" (moje cvjetne prijateljice razumiju šta to znači).

Dio sjemena Echinacee "Cheyenne spirit" sam posijala, a dio ostavila za poslije.


Sljedeća sjetva slijedi...

Želim vam uspješnu sjetvu i jedan prelijep početak nove zelene sezone.

Nema komentara:

Objavi komentar