Stiglo je proljeće, a kao da nije




Stiglo je proljeće...obično to povezujemo s lijepim vremenom, radovima u bašti, izletima...
To ipak nije uvijek tako. Kod mene je danas temperatura 7,6C.



S nestrpljenjem sam čekala proljeće, ali je tako hladno da s radovima u bašti još moram sačekati. Juče i prekjuče je padao grad. Na svu sreću nije napravio veliku štetu biljkama.

I dok čekam lijepo vrijeme sjetva uveliko traje. Posijan je paradajz, paprika, čili, Echinacea, kupus, salata "Intred", mak "Plum Pudding", duhan, artičoka, patlidžan "Prosperosa"...
Neke od ovih biljaka su mogle još sačekati, ali pošto imam mjesta u klijalištu šteta ga je ne iskoristiti.

Nažalost ove godine sam Rhodochiton kasno posijala. Pitanje je hoće li od njega išta biti.

Moje klijalište trenutno izgleda ovako.





Paradajz bi se već mogao pikirati, ali i to će morati sačekati još nekoliko dana. Poslije pikiranja ide u plastenik, a u njemu je trenutno prehladno za biljke koje su navikle na toplinu.

2 mlade biljke paradajza-drvo. Do danas su bile na prozorskoj dasci, pa su zato ovako izdužene.


Sutra je na redu kupljeno sjeme Hemerocallis-a. Iako ih imam jako puno, jednostavno nisam mogla da odolim. Trebali bi biti jako lijepi. Sjeme je trenutno u frižideru.


Epiphyllumi su u podrumu napupali. Nadam se da ću ih uskoro moći iznijeti vani. Sad im treba više svjetlosti i redovno zalijevanje. Ako duže vrijeme budu morali biti u podrumu ništa od cvjetova ove godine.



Želim vam lijepo proljetno vrijeme i prijatne radove u bašti.

2 komentara:

  1. Mašala, koliko mladih biljčica. , baš si bila vrijedna. .Ja sam ove godine samo par trava posijala i ništa više.
    Srećno ti sa povrćem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga Josipa, ja jednostavno ne znam posijati manje. Prava sjetva tek slijedi...
    Nadam se da će tvoje posijane trave izrasti u lijepe i zdrave biljke.

    OdgovoriIzbriši