Poklon od cvjetne prijeteljice






Cvjetna prijateljstva ne poznaju granice...na svu sreću.



Juče me je poštar obradovao jednom pošiljkom, iz Zadra, od moje drage cvjetne prijateljice Natalije.
Natalija zna da ja volim Achimenese, pa se potrudila da mi pošalje rizome sorte koju nemam. HVALA od srca.

Ovaj divan hobi, koji nam pruža neizmjerno puno zadovoljstva, učinio je da sam upoznala mnogo divnih i iskrenih osoba. Jedna od njih je i Natalija. Nikad se nismo vidjele, ali će se valjda i to nekad dogoditi.

Oduševila me je ideja kako je zapakovala rizome. Ja se tog nikad ne bih sjetila.



Još jednom hvala, veliki pozdrav tebi Natalija i svim mojim cvjetnim prijateljicama, ma gdje bile.

2 komentara:

  1. Jako lijepa priča. Nadam se da ćete upoznati svoju prijateljicu.

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja se najiskrenije nadam. Cvijeće nas povezuje, stvaraju se iskrena prijateljstva. To treba njegovati....Iskreni pozdrav

    OdgovoriIzbriši