Još uvijek je hladno, ali...





Danas sam konačno nastavila s radovima tamo gdje sam stala u jesen. Važno je bilo početi, a sad će ići lakše.


Kao što sam već pisala, prošle godine sam počela s uređenjem male bašte. To uređenje se ustvari sastoji od čupanja jednih i sađenja drugih biljaka.U bašti bi, pored zelene, trebale dominirati bijela, plava i roza boja. Naravno bit će tu i iznimki, jer od nekih biljaka jednostavno ne mogu odustati.

Danas sam prvo počupala korov oko irisa (već je bio mrak kad sam završila posao i napravila nekoliko sličica).
Zemlja u kojoj su posađeni nije optimalna, treba joj dodati pijeska, a to svake godine odgađam.



Allium ursinum, koji je posađen uz stazu koja iz bašte vodi na ulicu, se raširio po cijeloj bašti, pa je i njega trebalo počupati. Čudno je kako se biljke, koje ne želimo imati, brzo razmnožavaju.

Pored toga sam orezala suhe cvjetove hortenzije, koja je uveliko počela listati.

Sutra planiram konačno ići u veliku baštu. Znatiželjna sam kako ona izgleda.

Iako jagorčevine redovno čupam ipak ih je još uvijek jako puno. Lijepe su, ali one su ipak za veliku baštu.
Trenutno bašta izgleda ovako:










I za kraj nešto što me posebno veseli.
Moji sijanci Hemerocallis-a posijani prošle godine polako niču.


Želim vam lijep i sunčan vikend.

Nema komentara:

Objavi komentar