Malo smo se igrali - izrada jesenjeg cvjetnog vjenčića




U velikoj bašti imam 2 vrbe, visine ca. 1m, kojima redovno režem grane. Do ovog ljeta sam grane uvijek bacala, ali ovoga puta sam ih odlučila iskoristiti, a evo i kako.



Opšte je poznato da se grane vrbe prime gdje god ih posadite. Tako je bilo i kod mene. Naime, mm je donio te 2 grane, stavio ih u zemlju i one su sljedeće godine već imale stabilan korjen. Problem je da su te 2 vrbe posađene na sasvim pogrešnom mjestu, pa im zato 2 puta godišnje režem grane na visinu od ca. 1m.
Već odavno razmišljam šta da uradim i kako da iskoristim te grane. Odlučila sam se za cvjetni vjenčić, jer mi se to učinilo kao najjednostavnije.
I bila sam u pravu.

Slike su napravljene prilikom mog jedinog odlaska u baštu ovog ljeta.

Pošto su grane vrbe jako savitljive, jako je jednostavno napraviti početni krug, a i sve ostale.


 


Jedan dio urađen za zbilja jako kratko vrijeme.


Vjenčići su stajali 2,5 mjeseca u plasteniku i danas sam konačno odlučila da ih pokušam obući u jesenje ruho.


Nisam imala pretstavu koje cvijeće uzeti za dekoraciju, pa sam spontano ubrala cvjetove hortenzije (roza, bijela i prelijepe ocvale cvjetove hortenzije penjačice), grančice sa sjemenim čahurama Hypericum androsaemum-a i tanke loze bršljana.



Pošto su se štapovi osušili vjenčići su pretanki, pa sam za izradu uzela 2 vjenčića relativno iste veličine koje sam zajedno s cvjetovima učvrstila lozom bršljana. Većinu listova bršljana sam otkinula, jer sam htjela da se što bolje vide cvjetovi hortenzije.

I ovako je moj prvi cvjetni vjenčić izgledao na kraju.
Jako sam zadovoljna njegovim izgledom.


 Posebno mi lijepo izgledaju ocvali cvjetovi hortenzije penjačice.




Ako se odlučite da napravite jedan ovakav cvjetni vjenčić - sretno.

Želim vam lijep start u novu sedmicu.

Nema komentara:

Objavi komentar