Jedan radni dan


Ovih dana sam bila vrijedna (konačno). Radovi na preuređenju moje male bašte su u toku.
Nastavila sam vaditi biljke koje se ne uklapaju s ostalim biljkama i na njihovo mjesto posadila druge.



Ljeto je i kalendarski iza nas. Nikad se jeseni nisam tako radovala kao ove godine. Najvažnije je da su vrućine prošle, pa makar bilo kišovito i sumorno.
Sve je bolje od vrućine...
 Desno od plastenika, uz Rhododendron i Hortensie sam posadila Heuchere i Brunneru.



Prelijep poklon od Sabahe (Acer). Još jednom veliko hvala.


Iz ovog dijela moram "preseliti" Delphinium i roze Echinacee, ali će to sačekati još neko vrijeme. Delphiniumu sam poslije cvjetanja odrezala cvjetne štapke i sad se sprema da opet cvjeta.


Desno od ove Hortensie je sunčano skoro cijeli dan i tu sam posadila nekoliko biljaka Veronica longifolia.


Dalje desno sam "oslobodila" jedan dio u tu posadila Mlade biljke Delphiniuma, Veronice l., Agastache i 2 sorte trave.
Začudila sam se kad sam vidjela koliko se razvio korjen Delphiniuma posijan u proljeće.



Sutra moram preko biljaka Delphiniuma staviti plastične flaše i tako ih zaštiti od puževa. Nadam se da ih preko noći neće uništiti.

Pored ovih radova bilo je presađivanja, dijeljenja, zakorjenjivanja povaljenicama...

Streptocarpusi...jedan dio.


Presadila sam pojedinačno u saksije jedan dio Visteria dobivenih iz sjemena. Sjeme Visterie i mlade biljke Caesalpinie, koje sam takođe presadila u veće saksije, su poklon iz Istre.
Već je bio mrak kad sam završila presađivanje.



To su bili današnji radovi.

Iako je zahladnilo još uvijek cvjetaju 2 klematisa / Clematis.



Prošle godine sam pokušala da ih razmnožim reznicama, ali mi nije uspjelo.
Zato sam ove godine (prošli mjesec) odlučila da pokušam položnicama.

Pošto je loza klematisa jako krhka i prilikom savijanja puca (napukne), ne treba je narezavati. Ja nisam polagala lozu direktno u cvijetnjak, nego u saksiju koju ću u kasnu jesen zaštiti.

U pitanju je ovaj klematis. Cvjeta jako bujno i dugo.



Razmnožavanje sjemenom je takođe moguće, ali kod mene još nije došlo na red.
Sjemena ima u izobilju..


Sijance kestena sam takođe presadila u veće saksije (prošli mjesec).
Nisam htjela rizikovati, pa sam biljku jednostavno s saksijom posadila u veću saksiju, a sljedeći mjesec slijedi sadnja u baštu.



I na kraju vam moram pokazati današnju sliku cviijeta Buddleje d. "Flower Power".
Cvatovi nisu veliki, ali zato imaju fantastičnu boju, skoro drečavo narandžastu.


Želim vam lijep ostatak vikenda.

Broj komentara: 5:

  1. Mašala baš si bila vrijedna.Drago mi je zbog tebe, jer znam koliko si čekala dan da se malo razgibaš.Biće to divna bašta kad sve posložiš kako si zamislila.
    Flower power je zaista lijep a i onaj klematis. Kod mene nije ni jedan tako bujan.
    Nisam skontala gdje je na slici acer koji si dobila. Prvo sam mislila da je ono sa crvenim listovima, jer i ja imam tako jedan, pa onda skontam da je to heucera.
    A znaš šta mene još zanima , koje se to trave slažu uz delphiniume agastache i veronike. Moram te malo kopirati.
    Nadam se da će lijepo vrijeme potrajati da nastaviš sa jesenjim radovima.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Josipa, Heucheru sam dobila od Sabahe, a ona je na forumima Acer. Moji Aceri su u velikoj bašti, a s ovim što si napisala si mi dala ideju. Možda ih presadim ovdje, tako ću moći uživati u njihovoj ljepoti. Kako vrijeme prolazi ja sam sve nesigurnija. Toliko biljaka, a od svake se teško rastati...i kako izabrati favorite koji uz to izgledaju zajedno lijepo. Uz Delpdinium sam posadila Pennisetum alopecuroides, a malo dalje Pampas. Pampas je tu privremeno dok mu ne oslobodim mjesto, ali sad više nisam ni sigurna da li da posadim Pampas.Veliki dupli hibiskus ide van, 3 ruže i smokva. Pored toga na raspolaganju imam Achnatherum calamagrostis (Stipa calamagrostis), Calamagrostis arundinacea i nekoliko niskih trava. Nisam sigurna da mi je ovo dobra ideja, jer postoji mogućnost da se neke previše rašire i potisnu ostale trajnice. Još neke trave su u saksijama, ali će najvjerovatnije nazad u baštu ili u Bosnu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da ti je bolje trave uvijek stavljati kao soliterne biljke. Pogotovo Pampas t.Naravno ako imaš mjesta za tako što.Ona vremenom postane ogromna.Od tih koje si nabrojala ti je pennisetum najniži a stipa najmanje širi.
    Najbolje da one emigriraju u BH :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ostale trave, osim ove 2 pomenute, su u saksijama :) i čekaju konačnu odluku. Jako je teško odreći ih se. Mislila sam da bi ih mogla držati pod kontrolom ako ih budem redovno dijelila, ali onda neće lijepo izgledati. Lijepe su samo kad su velike i bujne.
    Najvjerovatnije će emigrirati u jednu prelijepu baštu u Sarajevu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. predivan je klematis, a i budleja :)
    malo mi je lakše kada vidim da svi nešto sele i preseljavaju :) znači da nisam samo ja u pitanju :D

    OdgovoriIzbriši